GJESTEINNLEGG: TING DU IKKE VISSTE!

GJESTEINNLEGG SKREVET AV FREDRIK

I dag tenkte jeg å ta over bloggen litt for å dele litt av det dere ikke vet om meg, Leo og Jessica. 

1. Jessica og jeg er veldig forskjellige. Nesten rart at vi er sammen når jeg tenker meg om. Vi er helt motsatt av hverandre. Jeg elsker fotball, hun hater det. Hun elsker shopping mens jeg kan ikke fordra det det. Musikksmaken våres er totalt forskjellig. Hun vil alltid ut og finne på noe, mens jeg heller vill slappe av hjemme!

2. Jeg er veldig naiv og konfliktsky. Hater å krangle! Og tror alltid det beste om andre. 

3. På ca alle bilder Jessica legger ut, ser det ryddig og ser ganske fint ut. Men egentlig er hun en rotekopp fra en annen verden. Aner ikke hvor hun har det fra. 

4. Leo elsker tv. Når vi sitter i stua så vil han alltid følge med på det som foregår på tv. nesten litt skremmende hvor opphengt han blir. spesielt når han ler av det som virker helt upassende for en 4 måneder gammel baby å le av. (Vi setter han aldri til å se på tv altså, men det hender han får blikk på tven når vi sitter med ham på fanget)

5. Jessica har helt kjøpedilla. Hun kjøper ting i hytt og pine og tenker ikke på at plassen blir mindre. “jeg går en liten tur på coop extra” så kommer hun hjem med poser stappa med hår produkter, klær, smykker og sko. Ting jeg vet hun ALDRI kommer til å bruke to ganger tar min plass i skapet, hahaha!

6. Leo er veldig utålmodig. Han vil at ting skal skje på sekundet, og har ikke et sekund å miste!

7. Jeg er 1.86 høy og Jessica er 1.60. Leo kommer nok til å vokse og bli mye høyere enn mammaen sin!

8. Leo elsker at vi lager grimaser, rare lyder og mørke stemmer.Da ler han skikkelig lenge!

9. Jessica er veldig flink til å snakke for seg og elsker å diskutere, det har dere kanskje fått med dere da.

10. Jeg elsker pizza og annen junk–food. Blir ekstra glad når Jessica er litt sliten og ikke orker å lage ordentlig middag, haha.

9 kommentarer
    1. Wow, her var det en del jeg ikke visste, ja. Men jeg kan si at Fredrik virker som en helt fantastisk flott fyr og dere er uten tvil de mest perfekte foreldrene for lille Leo <3

    2. Om høyde (haha) Enten er Fredrik lavere enn 186 cm, eller så er Jessica høyere enn 160 cm. Med mindre du har på deg høye hæler da! 🙂

    3. Nå-ja.. Å si at man er stikk motsatt av hverandre bare fordi man ikke liker samme type sport eller fritidsaktivitet, er vel litt i det overfladiske laget. Dere har sikkert en hel del fellestrekk også. -Sikkert flere fellestrekk enn ulikheter. Kanskje dere har samme drømmer for fremtiden, samme syn på religion/ politikk, samme preferanser for livsstil, like prioriteringer, lik humor osv 🙂

    4. For en kjedelig blogg. Jeg hadde aldri fått lov av foreldre å brette ut privatlivet mitt for hele verden. Og aldri kunne jeg tenkt å få barn så tidlig. Jeg er født i 2003 og er mer moden enn deg. Så legg ned bloggen, den er barnslig og meningsløst. Og gørr-kjedelig.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg