LEILIGHETEN!

Jeg har lagt en del planer for leiligheten vår siden jeg aldri følte at jeg kom godt i gang med innredningen forrige gang. Ting tar tid, og jeg merker at jeg er fryktelig utålmodig! Jeg skal få inn et marmorbord på kjøkkenet som frokostbord, og et moderne trebord på stuen som skal brukes som stuebord. Tenker også å ha en bildevegg over sofaen, og må til innkjøp av en god del dekor.

 

Jeg må holde meg skikkelig for å ikke bare dele alt av bilder herfra nå, for jeg vet jo at dere venter på videoen av leiligheten! Gud, som jeg maser om den videoen! Har så dårlig samvittighet fordi jeg ikke har rukket å ordne den enda, men man kan ikke rekke alt heller. I overigår var jeg på butikken med en umulig Leo i over en time, jeg hadde han litt alene når Fredrik var ute, jeg vasket og gjorde annet husarbeid, ryddet i klesskapet, hadde kosestund med Leo, sendte en sint mail til trademax fordi de sendte meg feil møbler, jeg fikk blogget to ganger i løpet av dagen (åpenbart), så på pynt til dåpen OG jeg rakk å jogge en tur. Og jeg sto opp klokken 13.00… Skjønner ikke hvordan tiden strekker til, men på et magisk vis gjør den tydeligvis det.

Huset er over 100 år gammelt, men er helt nyrestaurert som dere sikkert kan se! Jeg oppdaget i går at vi har både rips, moreller og bringebær i hagen, så det var jo en gledelig overraskelse! Ellers må vi skaffe oss hagemøbler til hagen, det er vel det eneste som mangler der.

Så i dag skal jeg bare late meg, skikkelig. Jeg skal kikke på møbler og annet til leiligheten, og vi skal kose oss sammen! SOM jeg gleder meg til å bli ferdig med alt! Må forresten takke så mye for alle fine reisetips! Dere er så gode alle sammen! Skulle nesten invitert dere med på turen 🙂 Hehe!

8 kommentarer

Siste innlegg