ÅRHUNDRETS BILDE!

For noen måneder siden skulle jeg ta noen bloggbilder med kameraet mitt. Fredrik var opptatt med Leo, og jeg visste at jeg ikke kunne begynne å mase på om at han skulle ta bilder av meg.

Dermed var det oss to. Selvutløseren og jeg. Vi har ikke sett hverandre siden glansdagene mine i 2009 når jeg brukte makramekjeder og DC t-skjorter i lange baner, og det med god grunn. Men jeg ga det en sjanse.

Tja.. Hva skal man si? Dere ser jo hvordan det gikk. Jeg så at kameraet var på vei ned i bakken, og i det jeg løper mot kameraet for å ta det imot (noe jeg selvsagt ikke rakk!) så går selvutløseren av, og blitsen knipser meg i øynene 5 ganger på rappen. For å si det sånn, det ble ikke mye bloggmateriale den dagen.

Men det ble et fryktelig morsomt bilde, da.

14 kommentarer
    1. Fantastisk bilde! Greit å se bilder som ikke alltid må være perfekte og som man har tatt om igjen helt til det ser bra ut. sjekk ut bloggen min om du liker smykker og armbånd til en billig penge!

    2. Haha morsomt bilde nederst !:) Lykke til med dåp til dere!! Stå på med bloggen , jeg elsker blogg innleggene dine:-) klem!!

    3. Anonym:
      Hei hei, du pysete menneske som ikke tør å skrive navnet eller stå for det du mener, Hahaha.

      Fredrik godkjenner alle bilder jeg legger ut. Auch. Om du virkelig mener jeg alltid legger ut de beste bildene av meg kan du umulig ha lest eller sett på dette innlegget??

      Ps: Hadde du hatt en blogg som hadde ligget på topplisten ville du vel valgt fine bilder av deg selv? Eller? Jeg vet ikke helt om jeg tror deg om du påstår det motsatte. Synes alle bildene jeg legger ut av fredrik er fine, jeg!Til info synes han det samme;-) Men du er jo anonym og vet selvsagt best. Beklager det.

      Klem fra meg

    4. Haha! Må le av sånne nett-troll som anyonym over her.. Noe så dumt! Folk skal alltid finne noe og hakke på.. syns bloggen din er super jeg, Jessica! Heier på deg! 😀

    5. Må bare påpeke at du lignet forferdelig mye på Jennifer Lawrence på bildet her (det øverste vel og merke hehe)
      Stå på, syns du har en kjempe gøyal blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg