NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN!

Åh!

Nå har vi vært i lokalene for å pynte litt, og det blir sååå bra! Jeg tror jeg har blå bamser på netthinnen for resten av livet, skal jeg være helt ærlig.. 

Som jeg har skrevet tidligere så er lokalene ganske gamle. Tror faktisk det er ett av de eldste byggene i hele Larvik! Men det er litt av sjarmen, synes jeg. Jeg tenkte litt på å ha det her hjemme, men synes det blir mye koseligere i de andre lokalene! Stolene er egentlig grønne, men vi skal bruke hvite stoltrekk og kjempefine blåe bånd! (Som jeg ikke har fått på enda, og som jeg selvsagt kommer tilbake til når jeg skal vise lokalene og alt ferdig!)

Dukene skal strykes, og bordkortene må enda skrives på. Men jeg føler egentlig at jeg er i rute! Fredrik har meldt seg litt ut, han er ikke like fan av planlegging og pynting som det jeg er. Haha! For å være ærlig synes jeg det faktisk er veldig greit, for jeg liker veldig godt å styre med dette alene! Ja, så lenge jeg får bærehjelp av familien da, så klart.

Lysene med blå bamsebånd klarte jeg bare ikke la være å vise dere allerede nå… Ble ikke de bare helt skjønne?

I morgen blir en rimelig travel dag for meg! Jeg skal hente dåpskaken i Sandefjord (og jeg har mistanke om at den er helt fantastisk fin!) Jeg skal til Brevik for å mest sannsynlig få tak i et ballongstativ, jeg skal spraymale noen ballongpinner (ikke spør!) OG jeg må handle inn det siste av det aller siste av pynt. Følg med på mammasom16 på instagram for snikbilder underveis!

Jeg føler jeg har gått helt crazy med dåpssnakk på bloggen den siste tiden, så beklager om dere er litt lei! Jeg klarer bare ikke å la være, for jeg gleder meg så uendelig mye til den store dagen at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Det skal bli helt perfekt!

Klem til dere! Håper fredagskvelden har vært super!

4 kommentarer
    1. nå vet ikke jeg om netthinne kan være et utrykk men her er vertfall hva det er:)https://no.m.wikipedia.org/wiki/Netthinne
      Det blir sikkert koselig der! så veldig fint ut;) nå vet jeg at det ikke er bilde av leo i innlegget men må bare si at han er så skjønn, søt og nusselig<3

    2. Ser at en bamse har knust ben. Prøv å smelte delene linn og sette sammen, det er jo paraffin. ellers så kan du bruke vanlig lim.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg