INGEN ANER HVA DE GÅR TIL.

Hei alle!

I dag har vi hatt det veldig koselig sammen. Fredrik dro avgårde litt over åtte, og var tilbake her hos oss klokken 15.00. Han var rimelig sikker på at det var slik det kom til å bli fremover også, og det er jo supert! Tiden raser så fryktelig fort avgårde når jeg er hjemme nå i permisjon. Jeg står opp, skifter på Leo og finner klær til ham, blunker, og så er Fredrik hjemme igjen.. Vel, nesten da.

Leo har slitt en del med tannfrembrudd nå den siste tiden, for det kommer nemlig enda flere tenner. Dette gjør at han blir veldig sutrete og urolig, og jeg synes det er så vondt å se på. Vi har i hvert fall hamstret inn tyggeleker og biteringer slik at det ikke blir verre for ham enn det absolutt må.

Jeg nyter permisjonen til det fulle, og vi har det så fint her hjemme sammen! Jeg har egentlig vært heldig som fikk en så utrolig rolig og stille baby. Han sitter gjerne og leker litt for seg selv så jeg får ryddet, og gjør ikke akkurat mye ut av seg. Jeg husker jeg fikk høre “Stakkars, skjønner jo hvorfor du valgte å beholde babyen din – du aner jo ikke hvordan det er. Du aner jo ikke hva du går til!” i ettertid har jeg tenkt litt på dette, spesielt fordi man aldri vet hvordan babyen kommer til å være. Urolig, stille, ha kolikk, nesten aldri skrike  – det er så store forskjeller fra baby til baby. Nei, ingen aner hva de går til første gang de får barn! Ikke jeg, ikke andre 16 åringer, og ikke eldre mødre!

Nå skal jeg starte på middagen her før vi senere skal ut for å trille i godværet! 

Og du? Ettersom veldig mange har ønsket å se bildet av kroppen min nå 5 måneder etter fødsel, så har jeg postet et på instagram, hvor jeg heter mammasom16! God onsdag til dere!

7 kommentarer
    1. Nei takk du, jeg har ingen interesse av å følge deg på instagram i tillegg. Holder med bloggen din. Ha ellers en fin dag i finværet.

    2. Anonym: Haha, forstår jeg godt!

      Det kan jo bli “litt mye” noen ganger også 🙂 Skal sies at jeg la ved dette fordi jeg har fått gjentatte spørsmål om jeg kan vise frem kroppen min nå, og ettersom det er så mange som reagerer når jeg poster bilder her inne av den (noe jeg forstår) så tenkte jeg at man heller kunne gå inn å se for de som har etterspurt dette.

      Ha en fin dag i finværet du også! 🙂

    3. Kjøp dentinox på apoteket, tannkjøtt bedøvelse til baby. Hjalp kjempe bra på prinsessa mi😊

    4. Anbefaler en bitering med væske i, som du legger i kjøleskapet npr den ikke er i bruk. Gumnene blir da avkjølt og blir en bedre effekt 🙂 ikke fryser! – blir for kaldt

    5. hvilke sminkeprodukter bruker du? vet at dette er en mammablogg(?), men kan du kanskje lage et innlegg om det hvis du får tid en dag? 🙂 så veldig fint ut på deg! trenger tips til bra sminke

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg