JEG TRENGER HJELP!

Hei alle sammen, og håper torsdagen deres har vært super hittil!

Vi storkoser oss med fantastisk vær, selv om det er forferdelig varmt, og jeg klager absolutt ikke. Jeg gleder meg faktisk skikkelig til å løpe i kveld, det at det er fin vær hjelper så på motivasjonen. I dag har vi hatt en rolig og koselig dag, vi har gått en liten tur i byen og kikket litt på butikkene, handlet en del, og ellers slappet av! Vi har nesten akkurat spist middagen vår alle 3, og jeg har som vanlig laget en middag til meg selv, og en annen til Fredrik.  Ja, og melk til Leo da!

Etter mange måneder som blogger må jeg innrømme noe, det tar på å finne på nye ting hver dag. Som dere kanskje legger merke til prøver jeg å balansere litt ved å skrive litt om hverdagen vår, og litt om ulike tanker, meninger og innrømmelser. Som dere kanskje også vet blogger jeg for meg selv, men også for dere. Jeg synes det er supert å skrive og å få tilbakemeldinger, både i form av kritikk og ros.

Så derfor må jeg bare spørre dere i dag… Hva vil dere lese mer om? Oppskrifter? Interiør? Mammarollen? Meg?

Fredrik? Forholdet etter barn? Leo? Har dere forslag til spesifikke innlegg dere savner på bloggen?

Hvilke innlegg liker dere best, og hvilke vil dere se flere av?

 

Skrik ut i kommentarfeltet! Og nyt godværet, dersom dere har vært like heldige med det som vi har vært i dag!

42 kommentarer
    1. Om foreldrerollen, oppskrifter, tips om å gjøre hverdagen enklere for foreldre osv! Du har en super blogg:)

    2. Alt du kom med no vil jeg lese mere om, og kanskje du kan lage noen innlegg der du skriver om utstyret som dere har til Leo? Om dine favoritt butikker til baby/barn?
      Bloggen din er kjempe bra, jeg er fast leser:) dere er kjempe heldige som har fått en så flott og frisk gutt 🙂 jeg har selv ingen barn men jeg skulle gjere ha hatt ett barn

    3. Jessica.
      Siden du er den som tjener penger på denne bloggen og ikke vi leserne, så skal du selv finne på noe å skrive om.

    4. Hvorfor lager du to forskjellige middager? 🙂 Og får ikke Leo grøt? Eller får han det tidligere/senere?
      Jeg liker i hvert fall ikke å lese oppskrifter og om trening, så de blir ikke klikket inn på engang.

    5. lese mer om interiør.(vil så se leiligheta) kanskje forholde mellom deg å fredrik med tanke på barn. kanskje sånn fakta man ikke viste om det å ha barn før man får barn. eller rundt det å være gravid(om du ikke hr skrevet før) sånner ting som folk ofte glemmer å fortelle.
      Synes dte e bra du skriver om dagsaktuelle saker. Synes det er bra at det ikke er sånn typisk bare trene/sminke blogg derfor jeg like deg!! <3

    6. Hvordan er forholdet ditt med dine venner? Er det bare Fredrik nå? Savner du jenteprat? Er du sjalu på at vennene dine får utdanning, noe du utseter litt?
      Hva spiser Leo? Leser du noen bøker om barnas utvikling og/eller oppdragelse?
      Har dere søkt om barnehageplass? Hvilke ønsker har dere: privat vs kommunal barnehage?

    7. Du har en åpen, ærlig og troverdig blogg. Står respekt av at du gir så mye av deg selv, og viser så mye av familien. Hold fast på den du er, og alt du gjør <3
      Kan du ikke skrive et innlegg som stemmerett til 16-åringer?

    8. veldig bra blogg, men jeg savner litt mer videoer! Hadde vært koselig og minst ikke gøy å se deg og leo og fredrik på video.

    9. Kan du plis skrive om hvordan du gjør det med mme på tur, der du ikke kan spøøre om å få varme en flaske liksom? Har nettopp måtte begynt med mme selv, og jeg kommer aldri til å tørre å dra ut av huset, for jeg har egentlig ikke peiling hvordan jeg skal få varmet en flaske uten å være hjemme… Så kunne du skrevet et innlegg der du tipser om hvordan man kan lage melk/mme raskt når du er ute på trilletur, shoppingtur osv…? Hadde vært til stor hjelp!

    10. Du kan lage innlegg som kalles “10 dager 10 temaer”. Hvor du f. eks har:
      Dag 1: 10 steder jeg vil reise
      Dag 2: 10 favoritt filmer
      Dag 3: 10 favoritt matretter osv…
      Da blir vi enda bedre kjent med deg, og d blir litt lettere å finne nye temaer hver dag:)
      Ellers syns jeg de andre forslagene høres fine ut;) fortsetter å lese bloggen din uansett!!

    11. Trening og kroppen etter fødselen
      Forholdet til Fredrik
      Livet etter at du fikk Leo, om mammatilværelsen

    12. Liker veldig godt hverdagsinnlegg om hvordan det går med Leo og hvordan du synes det er å være mamma. Du gjør en kjempe jobb 🙂 Veldig kjekk og koselig blogg 🙂

    13. Ønsker meg ikke for mye interiør og oppskrifter. Synes det er mye kjekkere å lese en mer “hverdags-blogg” en fotballfrue.

    14. Du skriver at du trenger tips til MME når du skal ut av huset. Det du gjør er at du koker vann, heller det over i en stor eller liten termos. Kommer an på hvor lenge dere skal være ute av huset. Så tar du selvfølgelig med flasker med kaldt vann. Hvis du skal ha 120 ml med MME, så fyller du halvparten med kaldt vann og halvparten med kokende vann fra termos. MME pulver kan du ha oppi sånn doseringsbeholder fra Avent. Du kommer nok til å føle at det er tungvint i starten. Men bare etter ett par ganger så venner du deg til det. Måtte gjøre dette fra dag 1 i mitt tilfelle, så ting ble rutiner etter hvert. Gjorde det samme om natten.

    15. 1. Gang innlegg :-første kyss
      -1 gang du flyttet
      – gang du reiste alene og andre ting du vil nevne selv 🙂

    16. Jeg hadde likt å sett en video. Hadde likt å hørt hvordan du snakker. Husker første gang jeg fikk høre stemmen til fotballfrue, jeg fikk sjokk! 😀
      Men videoen kan være at du filmer en hel dag, sånn at vi kan se hva som skjer iløpet av en dag, men det blir kanskje litt lettere når Leo bli noen mnd eldre. Men jeg liker når du har de “tenke” innleggene, der du reflekterer over mange av de tabulagte temaene. Lykke til! 😀

    17. Middager
      Trening
      10 ting du ikke viste om
      Hvordan det er å være mamma under 18?
      Har foreldrene kontroll over banken din?
      Må foreldrene dine fortsett skrive under ting?
      Hvordan er forholde ditt/deres til foreldre?
      Forbilder i livet ditt?
      Hva du har på deg?
      Du kan ha sånn søndags innlegg hvor du skriver “ukens” opptur, nedtur, sang, øyeblikk, film/serie, ukens sak osv.

    18. Du kan skrive om deg Jessica om hvordan du møtte Fredrik
      Og om hvordan forholdet med foreldrene dine er
      Du kan komme med video av deg hvordan din morning er fra morgen til kveld med Leo
      Forbilder i livet ditt
      Du kan skrive om hva Fredrik driver med om dagen
      Foreksempel: går han på skole, jobber han, hva han liker å gjøre

    19. Spørsmålsrunde der du svarer på video. Du virker som en sykt jordnær og herlig person og man blir mye bedre “kjent” med deg hvis du svarer på video 🙂

    20. Kan skrive om både foreldrerollen, forholdet etter leo kom til verden, blir det like mye intimitet (ikkje svar vist det er for personleg) 🙂 litt interiør er og berre kjekt p lese om og sjå 🙂

    21. Time for time innlegg med bilde for kver time. Veit vertikal fotballfrue og sophie har gjort det. Også, bloggen hadde sett så mykje bedre ut om bildene var like breie som teksten om du skjønnar? Likar bloggen din kjempe godt så berre eit tips! Ha ein god dag. Ja, og kanskje videobloggar? Med Leo og Fredrik og eventuelt?

    22. Hvordan du og samboeren var som type ungdommer før du ble gravid. Hva slags hobbyer, hva likte dere å gjøre, skole, venner, festing o.l.Hvordan så du for deg livet dengang.
      Hva er fremtidsdrømmene…,

    23. – 10 ting du ikke visste om meg.
      – Mitt første barndomsminne.
      – Hva tror du du gjør om 10 år, 20 år, 30 år?
      – Skriv et innlegg om å stemme på Åpen folkekirke ved Kirkevalget, slik at homofile kan få lov til å å gifte seg i kirka. (Den andre lista – Levende folkekirke – vil ikke tillate at homofile for gifte seg i kirka).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg