MAMMAGLEDE


Heihei!

I dag har dagen vært veldig bra, Leo utvikler seg virkelig fra dag til dag nå og i dag presterte han å kaste en leke i ansiktet på meg, haha! Da har han i hvert fall lært seg hvordan man kaster, og det i seg selv er jo noe positivt (eller, er det?)

Det gleder meg sånn å se hvor stor han har blitt. I går kikket jeg litt i arkivet mitt her på bloggen, og forskjellen fra de første bildene som ble postet av ham og hvordan han ser ut nå er helt enorm! Men, jeg skal spare det snakket der til han blir 5 måneder på søndag 🙂

Fredrik var hjemme til vanlig tid i dag og siden har vi kost oss en del ute i solen og fått slappet mye av. Det er noe med varme som bare gjør meg så ufattelig lat! Jeg orker ingenting, men det skal jeg, og det må jeg. Soverommet vårt trenger en real opprydning, og det samme gjør kjøkkenet! Siden skal jeg en tur ut for å jogge før vi drar videre på butikken for å handle litt før vi drar hjem for å starte helgen skikkelig. 

God helg til alle sammen! Og klikk gjerne på “liker” knappen under innlegget!

 

5 kommentarer
    1. Gud for noen herlige bilder!
      åå kjenner med deg, orker virkelig ingenting selv i denne varmen, er så lett og bare synke sammen og tenke ta det senere, hehe.
      God helg til deg og lille familien din!

    2. Flink du er med Leo og andre hverdagslige aktiviteter eller oppgaver. Du har en flott kropp. Jogger du virkelig hverdag? :*

    3. Det ligger da en solhatt ved siden av dem? De tok den da mest sannsynlig av når de tok bilde bare. Voldsomt hvor kritisk man kan være.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg