PÅ FLYTTEFOT!

God dag! Og nei, nå er det faktisk ikke vi som er på flyttefot, og godt er det, for det er slitsomt!

Faren til Fredrik, som også er farfaren til Leo, holder på å flytte med kjæresten sin inn i nytt hus, så derfor tok vi turen opp dit for å høre hvordan det gikk. Huset var superfint, og det fikk meg til å tenke på hvor mye jeg gleder meg til vi skal kjøpe vårt eget! Selv om det helt klart blir noen år til.. Godt jeg enda er ung!

De fikk møte Leo igjen, og det var også veldig hyggelig!  Han sov litt i starten men våknet raskt og vi koste oss i solen (og skyggen!) Det er så utrolig herlig å se hvor mange som er så glade i Leo, og hvor mange vi har rundt oss i nettverket vårt.

SÅÅÅ blid i dag! Tidligere var han faktisk ganske gretten, men nå er han i humør igjen. Og lykkelig, som alltid!

Nå har jeg prøvd i nesten hele dag å overtalte Fredrik til å bli med på stranden, men det ser ikke ut til at han har tenkt til å la seg overtale i dag! Vi skal uansett kose oss med taco i kveld, og jeg håper dere får en herlig lørdagskveld!

 

9 kommentarer

Siste innlegg