VÅRE SISTE ØYEBLIKK!

Hei dere!

Jeg tenkte bare å stikke innom for å dele våre siste snapchat øyeblikk! Jeg heter Jessicae på snapchat, og føler meg egentlig som en skikkelig nybegynner – men legg meg gjerne til! 

Og dere? Nettet er fortsatt ikke kommet – men vi venter i spenning. Det skal ikke være lenge til vi får internett nå, og det blir ufattelig godt og endelig ha! Da blir det så mye lettere for meg å oppdatere oftere, samt dele flere øyeblikk med dere på instagram, facebook, og snapchat 🙂 Det er mye grunnen til at kun 50% av det jeg poster på snapchat faktisk blir postet!

Stor klem fra oss og en sovende Leo! 

4 kommentarer
    1. Like før jeg ikke orker å trykke inn på bloggen lenger for blir så kvalm av håret til Fredrik.. Kan ikke dere bare plis se at han bør klippes? hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg