LEO SITT ANTREKK #2


Åh, hei dere!

Dagen hittil har vært god. Leo og jeg har lekt, og Fredrik har sittet i sofaen halvvåken ettersom han over natten ble ganske syk! Jeg er livredd for at han skal smitte Leo, så jeg tar meg av Leo mest. Får så vondt av Fredrik stakkar! Han synes det er veldig viktig å komme seg på jobb, og derfor synes han det er så kjipt å måtte kaste inn håndkleet når han ble så syk, helt plutselig.

Men uansett! Jeg måtte bare stikke innom en kjapp tur for å vise dere Leo sitt fine antrekk i dag. Han er jo så nydelig at jeg smelter helt når jeg ser bildene jeg har tatt av ham, blir så stolt ♥

Håper torsdagen har vært grei mot dere hittil, snakkes senere i dag!

 

 

7 kommentarer
    1. Leo er bare så utrolig nydelig og jeg synes det er så utrolig herlig å følge deres hverdag som unge foreldre! For meg som jobber i barnehage er det ganske vanlig å møte på unge foreldre, noe jeg ikke ser på som negativt i det hele tatt. Unge foreldre kan ta like godt vare på ett barn som de som er langt oppe i 30 årene! Fordelen er jo at jo yngre man er, jo lenger kan man følge opp barnet sitt til det er langt opp i tenårene selv. Stå på Jessica, du er en utrolig fantastisk mamma for Leo, han er heldig som har deg som mamma! (Har fulgt deg her på bloggen helt siden du gikk gravid, men aldri såvidt jeg vet kommentert tidligere)

    2. Bare lurer, hvorfor viser du ikke litt mer spesielle antrekk? Altså, body og strømpebukse? Mye morsommere å se antrekk med litt tøffere klær 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg