NYTT BARNEROM!


En veldig sliten Leo ♥

Åh, se hva jeg har gjort i kveld da! Dere kan tro jeg følte meg handy etter at jeg hadde satt sammen bordet og stolene helt alene! Ble nesten litt positivt overrasket over meg selv. Nei, altså, det er jo ikke så innmari vanskelig, men jeg har aldri gjort det før!

Jeg har bestemt meg for hvordan jeg vil at barnerommet til Leo skal bli, så jeg skal selge unna en del før jeg fortsetter! Vurderte nesten å hyre en interiørdesigner, men kom frem til at det sikkert blir helt OK om jeg gjør det selv også. Dessuten tenker jeg at det blir mer personlig om jeg gjør det selv! Og så er det jo så utrolig artig.

Leo har hatt en rolig dag i dag. Jeg har en liten mistanke om at han begynner å bli litt syk, men Fredrik mener at alt er bra med ham – så vi får se. Mulig det bare er jeg som er overhysterisk og utrolig bekymret, som vanlig 🙂 Haha!

Møblene fikk Leo forresten i dåpsgave av farfaren og ste-farmoren sin! Er de ikke utrolig fine? ♥

Stor klem

9 kommentarer

Siste innlegg