BEDRE ENN ALT ANNET

Jeg elsker stolhetsfølelsen når du klarer noe nytt! Det er så godt å se hvordan du smiler når jeg forteller deg hvor utrolig flink du er, og hvordan de fire små tennene dine blir synlige når du får skrytl

I dag hjalp jeg lillegutt litt med å stå med sofaen som støtte, og ja, hva kan jeg si? Han elsket det! Det var akkurat som at han skjønte hvor flink han var. Han sto både med ryggen til sofaen og motsatt vei. Han overrasker meg stadig! – Og han lærer så mye nytt for hver dag som går nå!

Hadde virkelig ikke trodd at han skulle klare det, men der tok jeg jammen meg feil! Han ville så gjerne opp og ble nesten litt smårritert når han ikke klarte å reise seg på egenhånd, så da måtte jeg jo bare hjelpe han litt ♥ 

Dessuten måtte jeg jo vise dere det utrolig fine antrekket hans i dag! Vi har vært på trilletur, lekt og kost oss, og nå sover han litt før Fredrik kommer hjem om en times tid. Vet at Fredrik kommer til å bli minst like stolt som det jeg er når han får vite hva Leo har gjort i dag!

Vi snakkes senere i dag!

 

5 kommentarer

Siste innlegg