LIVET GÅR VIDERE.

Hei fra en ekstremt sliten meg som nesten sovner her jeg sitter i undertøy og en svær joggebukse med melkeflekker på.

De to siste nettene har jeg sovet nøyaktig 5 og en halv time til sammen. Nei, 5 og en halv time og 3 minutter. Haha, men jeg er i live – og faktisk litt stolt. Trodde ikke det var mulig etter så lite søvn. Jeg begynner å forstå hvorfor de har brukt søvnmangel som torturmetode, for å si det på den måten.

Jeg fungerer egentlig ikke uten søvn, trodde jeg. Men det var før jeg fikk barn!

 

 Så i dag er jeg mildt sagt redusert, med det blir jeg også grinete, og har til tider opplevd hele situasjonen ganske håpløs – men jeg satser på at det blir mer søvn på meg i natt, og om det ikke blir det så klarer jeg det også. For i dag, og hver dag ellers, har jeg fortsatt en hel haug av ting å gjøre, og som må bli gjort! Og er det en ting jeg har lært, så er det at uansett hvor sliten du er, uansett hvor lei deg du er, og uansett hvor vondt du har det så går livet videre. Man må bare prøve å henge med.

5 kommentarer
    1. Sover du så lite? Jeg håper du får sove mer i de dagene som skal komme. Det er nok mye tid med et barn som går utover andre behov 🙂

    2. Jeg forstår deg så godt!!! Vel har jeg ikke barn, men etter kreftdiagnosen i 2010 har jeg gått 5 år på en medisin som etterbehandling, som jeg nettopp er ferdig med!! Og er nå erklært frisk!!! <3 Men denne medisinen hadde som en av flere bivirkninger, at den tok nattesøvnen..... Så regnet fra første operasjon for 5 år og 8 mnd, har jeg sovet veldig dårlig!! I perioder under en time pr døgn og det er beintøft når man skal fungere på dagen også!! 😉

    3. Kristine T. Davidsen: åh, så utrolig bra at du er erklært frisk! Det ble jeg glad av å lese <3

      Og uff, helt forferdelig å ikke få sove - uavhengig av årsak. Helt enig med deg, det er beintøft!

      Klem

    4. Ååå den morgenkåpen til Leo er kjempe fin! Hvor er den fra? Fikk lyst å kjøpe en til min datter Aurora! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg