VI GLEDER OSS!

Hjemmestrikket jakke ♥ Hjemmestrikket bukse ♥ Hjemmestrikket lue ♥

Hjemmestrikket genser ♥ Hjemmestrikket bukse ♥ Hjemmestrikkede votter ♥

Heldress i merinoull ♥ Hjemmestrikket lue ♥

Body i merinoull ♥ Bukse i merinoull ♥

Sokke-sko? ♥ Haha!

Hjemmestrikkede sokker ♥ Hjemmestrikkede votter ♥ Hjemmestrikket lue ♥

varm og god lue ♥ votter ♥

Hei alle sammen

Er det flere som stadig vekk får sjokk av å sjekke kalenderen sin? Nå er det om svært få dager oktober, og jeg synes det er helt ufattelig å tenke på! I oktober er det forresten ett år siden jeg opprettet bloggen, og det er nesten enda mer ufattelig!

Det er ikke lenge til vinteren, og for første gang på veldig lenge gleder jeg meg faktisk veldig! Ut å leke med Leo, gå turer, og å komme inn etter på og drikke varm kakao! Dessuten blir det Leo sin første vinter, og første gangen han får se snø!

Så i dag tok jeg meg rett og slett tid til å se igjennom kommoden hans, se hva vi har av klær til vinteren og hva jeg må kjøpe inn. Vi har vært så heldige og fått så mye fint i ull og merinoull, mesteparten er faktisk hjemmestrikket også! Han har også mange flere bodyer  i merinoull, men de er til vask, så de får være med neste gang!

Nå er Leo og jeg på vei ut døren til butikken, så vi snakkes senere ♥ Ha en god kveld!

9 kommentarer
    1. Så mye fine klær du har til Leo! 🙂 Utrolig koselig med hjemmestrikket da, er noe helt spesielt med det.
      Liker forresten stolen din veldig godt også, av alle ting.. Hvor er den fra? 🙂

    2. Anonym: Åh, tusen takk for det! Ja, helt enig 🙂

      Den er fra en eller annen nettbutikk! Tror den heter tradema? Noe sånt! Utrolig kjekk og rimelig, håper du finner den 🙂

    3. Å an tro det blir gøy for Leo å se snø! 😀
      han kommer ikke til å forstå så mye av det men å se annsiktet hans når dere kan ake i lag med han det er gøy det!^^
      Veldig fine klær har han også ser jeg! Savner å kjøpe så små klær kjenner jeg 😛 haha

    4. Hei Jessica!
      Elsker bloggen din, og du har en nydelig sønn 🙂
      Jeg bare lurer på om du kan skrive et innlegg om sjalusi en gang? Hvordan det var før dere fikk Leo og etter, og om du blir sjalu om andre holder Leo osv. Og dine tanker rundt sjalusi?
      Det hadde vært interessant å se en mamma-bloggers synspunkt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg