DEN FØLELSEN

“Fredrik, kan du være så snill å sjekke Leo for meg nå? Jeg hører han romsterer i sengen sin og jeg har vært oppe 6 ganger i natt”

“Ja.. ja” hører jeg han mumle fra andre siden av sengen.

Jeg gir han litt tid. Ca 30 sekunder før jeg spør igjen.

“Ja???” sier jeg spørrende, litt høyere denne gangen.

“Ja hva da?” Får jeg til svar. Og nei, jeg var faktisk ikke overrasket.

“Kunne du sjekket Leo? Jeg har vært oppe flere ganger i natt og-“

“Ja, jeg skal gjøre det” avbryter han meg.

Jeg puster lettet ut over at jeg slipper å reise meg for den syvende gangen, og ligger rolig i sengen og venter på at jeg skal høre at Fredrik reiser seg fra den andre siden av sengen. Men han gjør av en eller annen grunn ikke det. 10 minutter går før jeg nevner noe.

“Så?”

“Ja, jeg sjekket han nå og han var fin” svarer han raskt med en trøtt stemme.

“Eh? Fredrik? Du har jo ligget her hele tiden?!” utbryter jeg

Hahaha, jeg lo kanskje ikke akkurat da, men jeg lo godt i ettertid! 🙂

11 kommentarer
    1. Hei alle lesere!
      For å unngå spørsmål om “Sover dere plutselig i samme seng nå da?” og lignende, som jeg får nesten hver dag, så tenkte jeg bare å legge ved her i kommentarfeltet at dette innlegget ble skrevet i juli! Fant det i arkivet, og synes det var så morsomt!
      Håper dere likte det!

    2. Jeg fikk meg hvertfall en god latter av dette innlegget. Selv om jeg ikke er forelder selv, så kan jeg fint finne på å si noe sånt til kjæresten min jeg og.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg