NEI, DET ER IKKE SLUTT

Nå var det virkelig på tide at dere fikk se litt til Fredrik her igjen på bloggen!

I skrivende stund er det fem dager siden sist jeg postet bilder av eller med Fredrik her på bloggen, men enda det bildet var et gammelt ett jeg fant på minnekortet mitt. Med en gang Fredrik ikke er på bloggen på noen dager spekulerer folk i om at det er blitt slutt, og skriver gjerne “hva var det jeg sa” til meg på facebook med fullt navn og flere spydige utsagn. 

Men det er ikke slutt, selvfølgelig ikke! Han har bare mye å gjøre på jobben sin, og han er sliten når han kommer hjem. Han står virkelig på, og selv om han er sliten så bruker han alt av resterende energi og krefter på å leke og kose med sønnen vår, og da vil jeg ikke akkurat mase om bilder til bloggen – selv om det selvfølgelig hadde vært fint.

Så nå setter jeg en stopper på disse spekulasjonene som tikker inn innboksen min og som jeg ser andre steder. Jeg forstår godt at folk er nysgjerrige, så da var det like greit at jeg skrev litt om det her. Han sitter for øyeblikket og prøver å få Leo til å si “pappa”, faktisk! ♥

Dessuten så ville jeg legge til en liten alvorsprat.

Jeg vet at det er mange som leser bloggen min for å lete etter mangler, skrive stygge ting om meg og min familie, og det skal alle som vil få lov til. For hvis du virkelig vil det, så skal ingen stoppe deg. Verken jeg eller et stengt kommentarfelt.

Jeg vet at det er mange som nærmest sitter og venter på at det skal bli slutt, slik at de kan skrive “Hva var det jeg sa!!” eller “Haha, alenemor du også ja..” 

Men det er litt å tenke over hva slags person man er som tenker slikt om andre, og andre fremmede menneskers forhold. Hva skjedde med å ønske andre det godt? Hvorfor fryder man seg over at andre har det vondt? For man har det jo vondt om man gjør det slutt med samboeren sin og det er barn inne i bildet. Det er jo faktisk bare trist.

Det er litt å tenke over hvilket menneske man ønsker å være også. Vil du være det mennesket som fryder seg over at det går dårlig for andre? Eller vil du være det mennesket som gjerne sender støtte? 

Jeg skriver ikke dette fordi jeg tror at det kommer til å bli slutt, ei heller fordi jeg vil gjøre det slutt i fremtiden – men fordi det er litt å tenke over. Nei, det er ikke slutt, og du kan skrive hundre ganger i kommentarfeltet at det kommer til å bli slutt innen jul – for selv om du gjør det så påvirker ikke det oss eller forholdet. Det påvirker faktisk bare kommentarfeltet.

Håper lørdagen har vært flott for dere. Klem fra oss ♥

18 kommentarer
    1. For en nydelig liten familie! Og du er virkelig vakker!! 🙂
      Jeg er sikker på at dere holder sammen kjempe lenge, de som sier noe annet får bare ha det så godt 🙂

    2. Jeez…! Nå kan vel jeg si “hva var det jeg sa”. Har ventet på et innlegg om dritten du får, du fortjener det bare ikke. Håper du holder på Fredrik livet ut slik at idiotene får en støkk i magen. Bli så frustrert på dine vegne 🙁

    3. Blæææ, enda en “barn som får barn” blogg.
      Kult å eksponerer babyen sin på nett ikke sant?
      Lest nyhetene i det siste eller?
      Attention w**res hele gjengen.

    4. Det blir slengt så mye negativt om unge alenemødre. Når det gjelder alenemødre i 30- eller 40-årene, da er det klapp på skuldra for innsatsen de gjør. Spiller vell ikke noen rolle hvilken alder man er i, men heller om barnet blir godt tatt vare på.
      Er ikke alenemor selv, men kjenner jeg blir lei av all “dritten” som blir slengt til bloggere og andre i media. Slutt nå å bry dere om alt som har med andre å gjøre. Er det ikke snakk om barnemishandling eller neglisjering, kan man vell ta seg til takke med at barn får forskjellige familier, mødre og fedre.

    5. Det er grusomt å lese det enkelte klarer å skrive til deg,
      Dere er et flott par og har fått en fantastisk fin sønn i sammen, ønsker dere alt godt!

    6. Liv: Ja, det er veldig mye stygt – heldigvis klarer jeg å fokusere på alt det positive jeg får!

      Tusen hjertelig takk, Liv. Utrolig hyggelig å høre, og vi setter stor pris på det!

      Ha en god kveld.

    7. Jeg leser bloggen din fordi den er bra og har så mye fine meninger og poeng. Du er ett år yngre enn meg og så utrolig bra mamma! Altså jeg heier på deg og Fredrik, dere er skapt for hverandre. Leo er så heldig!

    8. Du har en fin familie. Synd at det alltid er noen som ønsker andre vondt med stygge ord og kommentarer.
      Ønsker dere alle tre en fin søndag og god uke som kommer 🙂

    9. Ikke noe å bry seg om! Du klarer morsrollen mye bedre enn mange andre der ute! Fortsett og stå på som du gjør 🙂

    10. Jeg kommenterer veldig sjeldent blogger, er vel kun din jeg har kommentert ett par ganger før! Ville bare fortelle deg hvor flott og sterk jente du er ☺ Å ikke minst hvor søt sønnen din er. Jeg er glad for at du klarer å se litt mellom “fingrene” på sånne dumme kommentarer. Det sier så mye om dem. Ser ut som dere har det veldig fint sammen alle 3, å det er koselig å se. En klem til deg

    11. At folk gidder.
      Selvfølgelig hadde det ikke vært noe å snakke om hadde dere vært et par på 25/30. Utrolig.
      Stå på dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg