KOS I HØSTVÆRET

For en deilig dag vi har hatt ute!

Dagen vår startet rundt åtte. Da var sjefen i huset lys våken, så da var det bare å komme seg opp! Leo er faktisk ganske rolig om morgnen, og det setter jeg uendelig stor pris på slik at jeg kan våkne skikkelig mens jeg sitter halvveis borte-vekk i sofaen når han sitter og koser seg i vippestolen sin.

Vi er ute og går hver dag, og i dag var intet unntak. I dag var det skikkelig kaldt, men det stopper ikke oss. Koselig med en ordentlig høstdag! 

 

 

Før jeg ble gravid og fikk Leo hatet jeg å bevege meg. Kunne egentlig leve på jenterommet mitt med ostepop, tven, og senga som nærmeste nabo. Nå må jeg jo strengt tatt ut på tur på grunn av Leo, han trenger frisk luft og det er godt for han – så da er valget egentlig allerede tatt for meg. Og det er ganske greit egentlig, for da slipper jeg å ta stilling til om jeg har lyst eller ikke. Ikke misforstå altså, jeg elsker å gå turer med Leo! Alene derimot? Heh…

Så nå skal Leo ta en lur mens Fredrik og jeg skal krype inn i sofaen for å drikke varm kakao med marshmallows. Håper dere hadde en god start på uken ♥

3 kommentarer
    1. Kan du finne frem bilder av deg og Fredrik i Leo sin alder? Så får vi se hvem han ligner på og hvordan dere var som babyer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg