LEO ER 7 MÅNEDER GAMMEL!

Hallo dere ♥

Dagen er endelig her, Leo er blitt hele 7 måneder gammel! 

 

.. Og det måtte selvfølgelig feires, så derfor har jeg vært i byen i dag for å kjøpe litt nye klær til han! Nå må han faktisk ha 74 i alle klær!

Nå er det virkelig like før han krabber, så vi venter egentlig bare i spenning! Han står gjerne ved oss nå også, selv uten noe særlig støtte – så vi er litt spente på den biten også. Han har kommet med utrolig mange nye lyder de siste dagene, og noen ganger skvetter jeg skikkelig av hva den lille kroppen kan lage av lyder! Haha.

Jeg skulle egentlig på 7-måneders kontroll med Leo i dag, men når jeg våknet med feber måtte det bare utsettes – igjen. Tror ikke jeg husker sist gang jeg følte meg i skikkelig god form, men når jeg nå kommer til min tredje runde med forkjølelse den siste måneden håper jeg at det kanskje er over for en stund! Jepp, jeg føler meg ganske heldig.

Uansett, nå har Leo kommet til den perioden hvor han er utrolig skeptisk til fremmede, og han blir veldig i tvil om vi ikke er i nærheten når han skal hilse på nye mennesker. Dette skjedde egentlig ganske brått, for det er ikke lenge siden han bare synes det var supermorsomt uansett om det var fremmede eller ikke.

Og ja, Fredrik og jeg bor sammen inntil videre. Jeg har fått stablet meg sånn halvveis på beina, fortsatt i sjokk, men klar til å blogge videre. Om det blir to oppdateringer hver dag? Det vet jeg ikke. Men vit at jeg gjør mitt aller beste, for det fortjener dere.

God helg ♥

30 kommentarer
    1. Leo er en nydelig liten sjarmør:), lik mamman sin tenker jeg:). Kule klær du har shoppa. Håper du blir bedre form i mårgen. Ønsker deg og dere en koselig kveld:)

    2. Tenk syv mnd allerede. Han er en skikkelig godgutt og du har handlet veldig fine klær til ham. Take care Jessica. Og Fredrik også:))

    3. Gratulerer med syv måneder 😀 Jenta mi blir syv måneder på mandag og hun krabber og står med støtte allerede 🙂 Kjempemorsomt!

    4. Har tenkt masse på deg disse dagene!!! 💗💗💗💗
      Ta den tiden du trenger på å finne ut av ting og ikke kav med å blogge så og så mye!!! Blogg når du føler for det, ikke press deg til noe du ikke er klar for!!! 💜💜💜
      Leo er en nydelig gutt og det synes veldig godt at han har det veldig bra!!! 💙💙💙
      Gratulerer med 7-måneders dagen til den herlige lille store prinsen!!! 💚💚💚

    5. Å herremin for en nydelig liten skapning 🙂
      Er så utrolig spennende å følge med på utviklingen. Alt skjer så fort i denne alderen! Min lille gutt er 9 mnd og reiser seg opp over alt nå 🙂

    6. Fiineste Leo. 🙂 Han er jo en av di herligeste eg har sett<3 🙂 Stor og flink gutt. 🙂 Sikkert en spennende tid med han nå. 🙂

    7. Gratulerer så mye m 7mnd!:) så flinke du å Fredrik er! Har du vært hos legen å tatt blodprøve mtp stoffskifte? altså tenkte på d siden du har vært så mye syk. De anbefaler at alle som har vært gjennom svangerskap og fødsel bør gjøre d i ettertid. Men d er jo en privatsak så du trenger ikke svare. Men bare et tips!:)
      Har gjort det selv bare for å utelukke det for min egen del, har vært mye syk etter fødsel selv:) ellers håper jeg d bare er en liten periode for din del! Ha en god helg!:)

    8. Det at du er syk nå igjen bør du få sjekket. Er absolutt ikke normalt og er virkelig bekymret for deg. Ta en utvidet blodprøvem gjerne difftelling, hvite, røde, stoffskiftet m.m.
      Og å bli aleine er ikke verdens undergang og dette kalrer du utmerket. En slik oppførsel på en guttunge hadde jeg ikke tolerert og kastet han lodrett ut!
      Har selv vært alene med 3 barn og fikk det mye bedre 🙂
      Håper du gjør noe med den sykdommen din. Klem

    9. ❤️Gratulerer!🎉 Tenk at det er 7 måneder siden han kom til verden. Tiden går jammen fort😀 Han er nydelig, og det har han etter moren sin.
      Jeg synes du gjør en veldig bra jobb👏🏼
      Elsker virkelig bloggen din, og jeg beundrer deg for at du klarer deg så bra under vanskelige tider ❤️

    10. hvorfor er det så stort at han er blitt 7 mnd egentlig? Endelig er dagen her? litt merkelig for meg som har en gutt på snart 9 mnd.. Det er jo enda større å bli 6 mnd enn 7?
      menmen,. Leo er utrolig søt da 🙂 gratulerer med månedsdagen som var!

    11. Har noen spørsmål, som jeg tror flere lurer på. (TROR, ikke antyder eller noe)
      Kan Fredrik skrive ett innlegg om saken?
      Hva skal han gjøre fremmover?
      Hva var det egentlig som skjedde? Det må jo være en grunn.
      Hvem beholder leiligheten?
      Var han utro?
      Vær så snill å komme med ett utdypende innlegg om hva som skjedde, det hjelper så mange til å forstå, og du slipper masse dritt.

    12. Kommentar til 12:00: Jeg synes overhodet ikke at NOEN SOM HELST utenom familien har noe med det du spør om! Hvorfor i all verden skal Jessica og/eller Fredrik informere om slike ting?! Makan 🙁 Du avslutter med å si at hun slipper “masse dritt” om hun svarer på spørsmålene – den eneste måten å slippe det på er å legge ned bloggen.

    13. Legg ned bloggen eller forklar hva som skjedde.. blir bare dumt å fortsette om leserene skal sitte igjen med mangen spørsmål de aldri får svar på.

    14. Leo er en flott liten gutt, massevis av hår😊
      Tiden og utviklingen går fort nå, så ta godt vare på alle øyeblikk.
      Jeg har et barnebarn som blir sju måneder om noen dager, han er akkurat begynt å krabbe, kommer seg alle plasser der han ikke bør være, så foreldrene har måttet flytte unna mye som de ikke har tenkt kom til å være i hans interesse.
      Husk at du må ta vare på deg selv nå, og ingen, absolutt ingen andre enn deg og Fredrik har noe som helst krav på å vite hva som er skjedd. Du deler kun det du ønsker, det er din blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg