ENDELIG ER DE HER..

Bildene er tatt av Holthe Kingswick Foto som holder til på Gjøvik. Se facebooksiden hennes HER ♥ (IKKE sponset)

Ikke at det tok så veldig lang tid, men Gud hvor mye jeg har gledet meg til å se dem!! I går kveld fikk jeg tilsendt bildene vi tok hos fotografen i Gjøvik, og de ble bare helt nyydelige ♥ 

Vi tok også noen bilder av ham naken på saueskinnet, men jeg følte ikke helt at de egnet seg helt her på bloggen. Jeg skal derimot få et av dem opp på veggen hjemme! De ble selvsagt helt nydelige de også.

Dagen vår har hittil bare gått til kos og tid sammen. Fredrik er ute en tur akkurat nå, så Leo og jeg har sett litt tv og ryddet. Han har tilbrakt mye tid på gulvet i dag også, han sitter på knærne sine og vil så gjerne reise seg! Dessuten blir han kjempeirritert når han innser at han ikke klarer det helt enda, og når jeg hjelper han med litt støtte så han klarer det blir han blid igjen på sekundet. 

Han har begynt å bli veldig opptatt av å få viljen sin også om dagen, får han ikke akkurat den leken han vil ha så blir han rett og slett sinna! Haha, lurer på hvor han har fått det fra.. 🙂 Neida!

Snakkes senere i dag!

10 kommentarer
    1. Du har en så utrolig nydelig sønn! Dokker har all grunn til å være stolt over skjønnheten der ja! <3

    2. Så utrolig søt han er jessica👍 du er ei super mamma, imponert over deg😄 stå på🌺

    3. Så fine bilder 🙂
      Er det sånn merke på bildene dere får forstørret også? Fotografens navn liksom? 🙂

    4. Så fine bilder <3
      Jenta mi er like gammel og hun vil bare stå nå! Reiser seg opp hele tiden 🙂 Nesten umulig å legge hun, haha.

    5. Så flotte bilder av et nydelig barn
      Så utrolig søt han er jessica👍 du er ei super mamma, imponert over deg😄 stå på🌺

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg