HVA SKAL VI GJØRE?

Jeg skal bare gå rett på sak, jeg har ikke orket å skrive dette innlegget før nå. 

Tanken på å flytte fra Larvik er veldig tung, men jeg har vært forberedt på det etter bruddet. Jeg visste jeg kom til å måtte gjøre det etter hvert, og da var det liksom ikke noe annet å gjøre enn å akseptere det.

Planen var egentlig å si opp leiligheten i slutten av oktober, men vi har sammen blitt enige om at ingen av oss ønsker å flytte, i hvert fall ikke enda. Vi tar en dag av gangen og skal bare kose oss med Leo fremover. Vi er ikke sammen, men vi skal se hva som skjer med tiden og ikke ta noen forhastede beslutninger.

Jeg vet ikke om jeg kommer til å skrive så mye mer om dette fremover, det får tiden vise. Men jeg orker ikke at folk kaster etter meg at dette bare er et pr stunt når ingen aner hvor tungt dette har vært. Husk at det er utrolig mye dere ikke ser. Jeg blir rett og slett rimelig provosert når jeg akkurat har snakket med søsteren min i telefonen fordi jeg har det tungt pga bruddet, før jeg logger inn på bloggen og ser hvor mange som skriver at de ikke tror på at bruddet er et faktum. Jeg hadde aldri klart å lyve om noe såpass alvorlig for å få lesere, og livet mitt sirkulerer ikke rundt lesertall og de få ekstra kronene det hadde medført. Absolutt ikke.

Leo og jeg skal ha en kosekveld i kveld, og håper dere har det fint. Jeg setter virkelig stor pris på hver og en av  dere, og det er mye av grunnen til at jeg åpner meg såpass mye for dere ❤️

stor klem 

16 kommentarer
    1. Jeg synes det er helt fantastisk at dere klarer å bo sammen til tross for omstendighetene. Det viser at dere er voksne, kanskje ikke i alder, men det er ikke det som teller mest heller. Dere gjør noe mine, og mange andres foreldre ikke klarer etter et brudd, og det er å vise respekt for hverandre. Jeg vil sende dere masse kjærlighet alle tre, men spesielt til deg Jessica. Du er fantastisk.

    2. Jeg er ganske sikker på at flere av de som slenger kommentarer her inne er eldre enn deg, og da kan du hvertfall tenke at du fremstår som mye eldre enn de som kommer med så mye dritt… Bare svada å si at du legger frem et brudd som ikke skulle stemt i virkeligheten. Barn får med seg MYE mer enn man faktisk tror, og dere gjør jo dette for sønnen dere har sammen, noe mange, MANGE foreldre aldri hadde klart. Mange klarer jo knapt snakke sammen etter et brudd, noe som er utrolig dumt om det er barn inni bildet.. Du er sterk Jessica! 🙂 Leo er heldig som har en så flott mor, og far også forsåvidt 🙂

    3. Du er sterk Jessica❤️ Jeg er sikker på at dem fleste så skrive en kommentar i kommentarfeltet er eldre enn deg. Og jeg mener at de som slenge dritt til deg er rett og slett barnslige. Du fremstår så mye eldre en de som slenge piss. Kjenne jeg blir irritert av slike folk. Det er sterkt å legge ut et brudd og jeg har forståelse for deg at det er ikke noe lett å snakke om. Det at dokke bor i lag fremdeles er ikke mange som hadde klart. Det er sterkt av deg å bli varende, men det er så utrolig varmende å se at du gjør det for lille Leo! Du er en flott voksen mor for lille Leo❤️Jeg ønske deg alt godt, klem 🙂

    4. Helt fra du skrev om bruddet første gang, har jeg følt at det er ekte!! Hadde ikke svevd meg en gang at det kunne ha vært et pr stunt, det er så fjernt som det over hode kan bli!!! Og for min del har det noe å gjøre med måten du skriver på. Du er utrolig flink til å formidle og du får frem utrolig mye med bare få ord!!! 💜💜💜
      Dessuten har du vært lite aktiv på bloggen en periode og det er også et klart tegn på at du ikke har det så bra, samt at innleggene denne stunden også har vært kortere!! Så alle som har litt mellom ørene skjønner at dette ikke er spill!!
      Jeg fatter ikke at folk kan være så nederdrektige at de kan si/skrive slike ting, de har hvertfall ikke mye omløp i hodet, det er helt sikkert!!!
      Bare ta den tiden du/dere trenger på å finne ut av ting og tenk at det ikke er deg, men haterne det er noe i veien med!!! Samlivsbrudd er tøft, det kan jeg skrive under på. Og alle med litt omløp i loftsetasjen forstår det!!! 💗💗💗

    5. Kristine T. Davidsen: Åh, blir helt målløs her jeg sitter! Setter så stor pris på deg som leser, jeg ser ofte at du kommenterer og blir like glad hver gang! En ufattelig stor takk til deg for alle fine ord <3 stor klem

    6. Blir sjokkert over at du kan få så mye dritt. Du virker så utrolig reflektert, dømmer ingen og prøver bare rett og slett å være et godt, ansvarsfullt og omtenksomt menneske. Håper det går bedre framover for dere, på den ene eller andre måten 🙂

    7. Folk tror ikke på bruddet fordi Fredrik fremdeles bor sammen med dere og det ikke ser ut til at han skal flytte heller.

    8. Anonym: Så fordi han bor her nå, så betyr det at han aldri kommer til å flytte ut? Jøss.

      Helt ærlig vet du ingenting om hva som har skjedd, annet enn hva jeg har skrevet på bloggen. Det blir rett og slett bare dumt.

    9. Høres bra ut å være sikker på ting før man tar steget. Vet at du ikke skylder oss noe å ikke vil såre noen. Men kanskje Fredrik kan si noe om bruddet siden det kom overraskende. Skjønner om du ikke vil bare et spørsmål. Ellers gjør dere en god jobb å skjermer leo å tar det voksent. Klem 🙂 ikke noe vondt ment i spørsmålet om du skulle oppfatte det slik.

    10. Gratulerer til deg som bare skrev æsj! For en utrolig bra kommentar! Der fikk du virkelig frem er godt poeng! Du er flink med ord, og fremstår som en skikkelig bra person, og kommer til å nå langt i livet.

    11. Jeg tror dere gjør lurt i å bo litt sammen også etter bruddet når det lar seg gjøre. Vi bodde sammen i 6 måneder etter vårt brudd, det var ikke bare enkelt, men er glad vi gjorde det. Vi fikk roet det litt ned og tenkt gjennom ting og det viktigste av alt, vi hadde to barn sammen som fikk vent seg litt til tanken at mamma og pappa heretter ville bo på to forskjellige adresser.
      Vil rose Toppbloggeren for godt svar på kommentaren over.

    12. hiv ham på hue å ræva ut! han har ikke ei krone. regner med at det e du som betaler alle regninger?

    13. Jessica, jeg synes du er så modig og sterk, selv om jeg er sikker på at du har følt deg liten og veldig svak i den situasjon du nå er i. Jeg føler at du og Fredrik er kjempefine gode foreldre som begge vil det beste for sønnen dere har sammen og når alt har roet seg så kan det godt være at det blir dere to, og gjør det ikke det så trenger man jo ikke å gå fra hverandre som uvenner, men ønske hverandre alt godt i livet. Dere har jo verdens søteste Leo sammen og skal være foreldrene hans selv om dere ikke er kjærester. Jeg synes både du og Fredrik takler dette veldig bra.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg