JEG GLEDER MEG!

For et døgn! Nå er det virkelig slutt på å slappe av her hjemme på sofaen for min del, Leo har nemlig begynt å komme seg rundt omkring! Han klarer ikke å krabbe ordentlig, men det stopper ikke han. Han kommer seg faktisk likevel rundt på hele lekeområdet sitt på gulvet! (Og dukker plutselig opp på helt andre steder!) Jeg har løpt etter han som en gal i dag for å rydde av veien for han, fjerne alt fra småting på gulvet til ledninger! Så fort gikk det altså.

Jeg kommer til å bli fryktelig travel fremover ser jeg! Bare jeg snur meg vekk et sekund for å sjekke mobilen ligger han og småtygger på et dvd-cover borte i hjørnet. Haha!

Det gleder meg å se utviklingen til Leo og hvor fort han lærer nye ting! Sist uke lærte han seg å holde flasken sin også, men det var riktig nok når det ikke var så mye melk igjen for da var den lettere å holde for han. Denne måneden blir han jammen meg 8 måneder og mye nytt står for tur. Gleder meg masse til tiden fremover♥♥

3 kommentarer
    1. Er så morsomt 🙂
      Her gjør jeg det samme, bare at hun SKAL stå over alt!! Er jo bare syv måneder så er alt for tidlig 🙂 Haha..

    2. Min lille her hjemme er 6 måneder og har alt ålet seg rundt i rakettfart i et par uker.. Ikke lenge før han krabber 🙄 Hjelpes så fort tiden flyr…
      Vi er jammen heldige som får oppleve å være mamma. Og du virker som en flott, reflektert og fornuftig mamma!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg