EN GOD START PÅ UKEN!

Hei dere!

Vi har hatt en råbra start på uken så langt! Leo og jeg har kost oss i hele dag og gått lange turer! Vi kom hjem for en liten stund siden fra den siste turen i dag, så vi har mildt sagt fått mye frisk luft i løpet av dagen.

Leo har vært ganske rolig i hele dag! Vi sto opp 08:00, så vi fikk kost oss med litt tv før vi dro ut på den første turen vår. Jeg elsker de rolige morgenene vi har her i huset, selv om de er litt sjeldne. De mindre rolige er det mange av, men jeg klager absolutt ikke! Det er jo fantastisk det også! Det er morsomt med en så aktiv baby, og jeg vet at jeg må nyte hvert sekund før han plutselig springer rundt her!

Uansett. Deretter skjedde det forferdelige? Mobilen min gikk i stykker. Igjen.  Jeg tror nesten ikke på det selv, og at jeg klarer det hver bidige gang! Det forklarer i hvert fall fraværet mitt på instagram og snapchat, men jeg kommer selvfølgelig sterkere tilbake om kort tid! Det har for øvrig påvirket bloggingen min også, men det regner jeg med dere har lagt godt merke til.

 

Leo er som vanlig kjempeblid og stopper ikke å smile før han sovner om kvelden, og det er nesten helt uuumulig å ikke smile selv når man ser på smilet hans. Fikk tatt dette blinkskuddet i stad, selv om det ikke akkurat var vanskelig når han smiler så mye <3

Ellers har jeg fått kjøpt verdens fineste (og første) par med ordentlige sko til Leo! Litt store enda, men fungerer helt fint. Denne uken kommer familien min kommer en tur på torsdag, ellers er det stort sett veldig lite som skjer. Og noen ganger er det faktisk helt OK det også!

6 kommentarer
    1. Det der har skjedd meg mange ganger også, og til slutt så lærte jeg meg å forsikre telefonene, men da hadde jeg droppet 3 stk i gulvet og vasket den 4 i maskinen. Jeg kan være glad for at jeg ikke liker iPhone for da hadde det blitt himla kostbart å erstatte dem.
      Ha en fin kveld.

    2. Beundrer din positivitet oppi alt. Skjønner ikke hvordan du greier å være så positiv. Vet med meg selv at kun en liten krangel med kjæresten, gjør meg helt dårlig. Som sagt, beundrer deg masse!
      God klem.

    3. Anonym: Selvfølgelig! Han fortjener kun det beste 🙂 Vet jo at han ikke kommer å gå på noen måneder enda, så derfor var det mest for varme når han sitter i vognen 🙂

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg