FØRST OG FREMST..

Hei alle sammen ♥

Først og fremst: Jeg er ikke gravid og Fredrik og jeg er fortsatt ikke sammen. Føler de samme spørsmålene går igjen og igjen i kommentarfeltet, men nå har dere hvert fall fått et endelig svar av meg i et blogginnlegg.

Og hei til helgen! Fy flate så deilig det har vært med fredag i dag. Jeg er i skikkelig julestemning og skal ut på shopping med lillesøsteren min om ikke så lenge. Apropos lillesøsteren min så har familien kommet til Larvik i helgen, så vi var “som vanlig” ute for å spise lunsj i dag. Haha, jeg ser at dere nevner at jeg er mye ute og spiser, og jeg prøver å skjerpe meg litt.. Men det er så koselig!

Fredrik og jeg har det utrolig koselig sammen, men det er godt å ha familien i nærheten av og til også! Lillesøsteren min vurderer faktisk å flytte hit om et og et halvt år for å gå på skole, får se om jeg fortsatt bor her da. Det som er så fint med fremtiden er at man aldri vet hva som kan skje. Håper uansett dere har en strålende helg! I kveld hører dere nok fra oss igjen, Leo skal være med å bake pepperkaker med tantene sine og jeg ♥ 

Stor klem

5 kommentarer
    1. Hei. Ja har jo fått med meg at det er slutt mellom deg og Fredrik.. og det var jo dumt, for dere var så søte sammen!! men såklart går det ikke, så går det ikke. Men siden dere bor sammen, så lurte jeg på noe?
      hvordan er det å bo sammen, sove i samme seng og liksom “bo som kjærester, men samtidig ikke er det? frister det ikke bare av og til å kysse han og kose å ligge i armkroken hans??

    2. Jeg er enig med lena. Og jeg vil si at du må da være utrolig sterk. Hadde det blitt slutt mellom meg og barnefaren til han minste, så hadde ikke jeg klart og bodd i samme hus med han. Det tror jeg hadde vært for vanskelig. Og jeg hadde nok hatt lyst til og ha han tilbake igjen da tror jeg. Så du er sterk, det skal du ha! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg