MORGENTUR

WOW! Dette tok jo litt av dette. Men det er fint med engasjement, og det liker jeg jo. Jeg må bare presisere at jeg på ingen måte ønsket å henge ut noen (og jeg følte heller ikke at jeg angrep Anna som person her, men saken i seg selv) og at jeg innrømmer at det mulig ikke var den aller beste måten å gjøre det på ved å skrive om det på bloggen min, men at det er vanskelig å få sagt i fra på andre måter når man blir blokkert. Jeg angrer ikke på at jeg la det ut, fordi jeg sier i fra og står opp for meningene mine. Det synes jeg er viktig.

Men nok om det! Nå har vi i hvert fall fått oppklart det.

Leo og jeg var på morgentur i dag tidlig. Det var utrolig koselig å gå ute selv om det virkelig begynner å bli forferdelig kaldt ute! Ble nesten litt misunnelig på lille Leo som lå nede i vognen sin inntullet i masse ull og tepper, når jeg selv gikk i kåpe og sneakers. Åh!

– Stakkar, her begynte jeg å ta bilder av ham litt etter han våknet! Litt trøtt bare ♥

Vi var på helsestasjonen for en samtale med helsesøster i forhold til alt med bruddet og alt ellers som skjer om dagen, og samtidig fikk jeg vist hvor flink Leo er blitt til å krype og fikk skrytt masse av ham! Helsesøster har virkelig vært en god hjelp for oss på alle områder i forhold til Leo. Er utrolig glad jeg har helsesøsteren som jeg har!

Når vi kom hjem ble det rydding og leking her hjemme! Leo og jeg så på hooplakidz på youtube (noe han absolutt ELSKER) og han holdte på å le seg i hjel av det. Det er så fantastisk å høre på den nydelige latteren hans! Jeg fikk laget middag til Fredrik var hjemme litt over 3, og så spiste vi middag sammen mens Leo sovnet underveis. Alt i alt en veldig god tirsdag, vi har virkelig kost oss! Ja, sånn sett bort i fra at jeg kjenner meg rimelig sliten om dagen! I kveld skal jeg legge meg tidlig.

Klem!

19 kommentarer
    1. Så søt Leo er! Ser ut som om du har hatt en veldig fin dag☺️ Du koser deg med lille gutten, og det er bra! De vokser fort☺️
      Ps; svarer du ikke følgere på Facebook melding?

    2. Linn: Hei Linn! Ja, vi har virkelig kost oss!! De vokser alt for fort ja 🙁

      Det gjør jeg! Men ting tar dessverre litt tid her.. Skal ta meg tid til å ta en liten runde i morgen, takk for at du minner meg på det <3

      Klem

    3. Hei Jessica 🙂 vil bare si at jeg syns det er rå! Du er så langt, den mest ærlige, oppriktige og mest jordnære bloggeren på lenge. Du skjuler ikke sannheten og går ikke rundt grøten. Det er bemerkelsesverdig! Du har heller ikke latt stygge kommentarer og hets nå deg nært enda, og jeg ber(les: HÅPER på det sterkeste) at du aldri, aldri synker ned i gjørma på grunn av det. Du tar “haterne” ved rota, og hever deg så langt over det ved å skrive et innlegg, der du tar opp temaet som går igjen uten å være sint, frustrert eller å være ute etter å hetse noen. Jeg kjenner jeg blir stolt! Du viser deg til å være et stort menneske, kanskje større enn mange andre bloggere. Ikke la deg forandre, ikke la deg endre, og aldri tro at du ikke er bra nok. For vet du hva? Du er et ekte forbilde for unge jenter.
      Jeg ønsker deg all verdens lykke! Du kommer til å nå langt om du ikke forandrer deg, for igjen; du er fantastisk nøyaktig slik som du er!
      Hjertelig hilsen Sandra.

    4. Hei Jessica:)
      Jeg synes du er veldig flink til å komme med realistiske bilder og ikke minst temaer. Du fremstår ikke som “perfekt”, men gjenspeiler virkeligheten:)
      Jeg skulle bare spørre om du kunne ha mer variasjon i.innleggene dine:) takk

    5. Anonym: Hei!

      Åh, dere må gjerne komme med innspill til variasjon! Jeg prøver selvsagt så godt jeg kan men er helt åpen for forslag, vet at det har blitt mye turer med Leo osv nå i det siste 🙂

      Stor klem

    6. hei.
      Tror ikke hun har kopiert mere enn mange andre. Tydelig er det dette temaet veldig mange bloggere skriver om nå, sikkert en “beskjed” fra diverse plattformer. De fleste jeg har lest har vært rimelig like, bare med litt forkjellige innspill innimellom. Ingen vet hvem helt hvem som “startet” dette?
      Blogg i vei om hva dere vil, de som vil følge dere følger dere uansett:-)
      Jeg liker bloggen din og har stor respekt for deg og livet ditt 🙂

    7. Hei håper du ser denne Anna posts den på en i dag. <3 Det har blitt en del spørsmål den siste tiden om det bare er jeg som har tilgang til denne brukeren, og svaret på dette er Nei. Det er jeg som liker og kommenterer tilbake. Det er også jeg som poster blogginnlegg, statuser, bilder og videoer her inne. Jeg har derimot flere som hjelper meg å holde siden min, til en fin side, med å sile ut negative kommentarer og all selv-reklamering. Alle skeive ord, eller linker blir fjernet (dette gjelder også dessverre om dere skal linke noe for å vise meg noe) og personen/siden som har postet ting blir også blokkert ute fra siden, før jeg eventuelt får dette med meg... Jeg har ikke tid eller energi til få med meg alt det negative/upassende som popper inn hver eneste dag. Håper på forståelse på dette! Likevel ønsker jeg at dere aldri skal være i tvil om at det er jeg som svarer dere, eller liker kommentarer, for det er det bare jeg som gjør! Ønsker deg en nydelig dag videre :))

    8. Flott at du sier i fra, på det forrige innlegget ditt. Så på facebooksiden til Anna nå nettopp der hun hadde svart på en kommentar som skrev at hun hadde kopiert ditt innlegg, dette svarte hun: “Jeg ønsker ikke å reklamere til noen andre bloggere, det er jo det samme som å betale for varene til hele køen i kassen på butikken”
      Er det bare jeg som syns det var utrolig teit og barnslig av henne? Du er jo på en måte kollegaen hennes, og derfor syns jeg hun skal behandle deg fint og det skal ikke gjøre noe om du får noen flere lesere.
      Liker din blogg bedre enn Anna sin 😉 Stå på, Leo er faktisk den nydeligste babyen jeg har sett!! <3

    9. Paula; var ikke innlegg fra mammasom16 det var snakk om i kommentaren.var en blogg som kopierte rett fra Anna sitt vet det fordi jeg skrev det til henne.

    10. Hei, først og fremst vil jeg bare takke for at du tar hensyn til leserne dine og faktisk skriver respons.Det er veldig positivt og virkelig engasjerende for oss lesere. Ja, jeg tenkte kanskje at du kunne skrive litt mer om forholdet ditt til mammaen(evt. søstrene) din, om barndommen din, planer for fremtiden, om hva Leo pleier å gjøre i hverdagen, drømmereise osv.
      Stå på Jessica, du er sterk og ekte:)
      Mange klemmer

    11. Hei:) jeg må bare si ifra til deg om en ting! Det er nok bare jeg som ble så skremt selv! Sønnen min tok tak i snøringen til lua si! Og putta den i munnen så den kom ned i halsen. Så han begynte å brekke seg, så jeg måtte dra snøringen opp. Var en veldig ubehagelig opplevelse. Nå har nok jeg blitt litt nervøs for dette. Men ville bare si ifra hvertfall:) Jeg vil også bare si at du er kjempe flink på alle mulige måter. Ble gravid første gang som 16 åring selv. Så jeg syns du er knall flink! Stå på videre♡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg