En liten oppklaring

Hei alle sammen, og håper fredagen deres er kjempefin hittil ♥

Jeg tenkte bare å dele litt med dere angående hvordan ting er her hjemme. Mange spør om hvor vi skal feire jul, om vi skal feire jul sammen i år eller ikke, og det vet jeg ikke hvordan blir enda. Men i og med at jeg lovde familien at vi skulle feire Leo sin første jul I Gjøvik, så holder jeg det uansett om Fredrik og jeg ikke er kjærester lenger. Han er selvsagt hjertelig velkommen, og det er bare koselig om han vil være med, men vi har ikke bestemt det helt enda. Jeg vil jo veldig gjerne for Leo sin skyld at vi skal feire hans første jul sammen. Avtalen var egentlig at vi skulle feire jul hos foreldrene våre annenhvert år, men hvem vet hvordan det blir nå.

Jeg gleder meg i hvert fall veldig til jul uansett hvordan det blir. Jeg skal gjøre alt for at Leo sin første jul blir flott.

– Slik feiret jeg jul i fjor ♥

Og så er det litt angående med flere som ønsker at Fredrik vil skrive et innlegg her inne for å skrive “sin side av saken” når det kommer til bruddet. Når jeg spør om han vil skrive et innlegg på bloggen min, så pleier han å spøke litt med hvis han skal gjøre min jobb, så må jeg bli med ham dagen etter for å gjøre hans jobb. Haha! Neida, men helt alvorlig. Jeg føler ikke at jeg har delt så mye at det synes å være to sider av denne saken. Det er slutt, og sånn er det. Ferdig med den saken, så om jeg hadde spurt han om han ville skrive et innlegg på bloggen min om hans side av saken er jeg ganske sikker på at han bare ville sett rart på meg. Han har sett alt jeg har lagt ut om dette før jeg har postet det, og vi har vært enige om hva vi ønsker å dele omkring det og ikke. 

Jeg har det faktisk ganske bra om dagen. Det vil jeg at dere skal vite fordi bildene av at jeg poster her inne av at jeg smiler bare ikke er falskt og tull, men at det faktisk er ekte. Det er kanskje mange bloggere som klarer å gjøre slikt, – jeg er ikke en av dem. Jeg kan ikke bare ta på meg en maske og late som at alt er fint og flott når det egentlig ikke er det – og jeg tror ikke at det er sunt å gjøre det heller.

Jeg vil egentlig ikke skrive så mye mer om dette nå, så det er veldig fint om vi bare kan la det ligge alle sammen. Jeg blir veldig glad om jeg slipper å få kommentarer omkring det hver dag, selv om jeg egentlig ikke forventer noe annet når jeg har gått ut med dette offentlig.

Jeg kan ikke se inn i fremtiden og fortelle dere hva som skal skje dag for dag fremover, men vi gjør så godt vi kan og jeg er glad for at jeg har han som støtte. (For ordens skyld: Vi er ikke sammen igjen)

Klem til deg!

9 kommentarer
    1. Stå på videre! Og uansett om dere ferier jul sammen eller ikke, så blir det en fin jul uansett<3
      Dere skal ha stor respekt for at dere klarer å bo sammen under samme tak, når dete ikke er kjærester, men det er jo bare bra! <3
      PS; har skrevet en mld til deg på facebook<3

    2. Stå på videre! Leo får garantert en fantastisk julaften <3 synses dere gjør en utrolig bra jobb begge dere to!

    3. Når jeg fikk mitt første barn, som forøvrig var en nydelig jente så feiret jeg og jenta mi jul sammen med faren hennes og hans familie enda vårt forhold var slutt før hun var født. Å vi hadde det veldig koselig, for som du sier man kan være gode venner å ha det bra sammen fordi om man ikke er kjærester.
      Stå på å ikke bry deg om alle spørsmål om forholdet deres, det er deres sak å ingen andres

    4. Hei jeg har fulgt med på bloggen din sykt lenge nå og du er en stor inspirasjon for meg. Vis dere skal feire jul i Gjøvik hadde jeg håpet på om vi kunne møtes en eller annen gang siden jeg bor i Gjøvik selv. Hils minstemann

    5. Jeg må bare si at jeg syns du gjør en super flott jobb som mamma. Jeg har lest bloggen din helt siden du starta, og du er virkelig favoritt bloggeren! Du er ærlig og du virker som en av de beste mødrene og den beste moren Leo kunne fått! Når man prater om unge mødre, hvorfor kommer man ikke mer med eksempler som deg?? De som virkelig mestrer morsrollen og virkelig er den beste moren det er mulig å være. Stå på!

    6. Anonym: har noen spurt om det? Fikk reservert av rådgiveren på skolen, siden jeg er i permisjon dette året 🙂

      Husk at det er vanskelig for meg å svare på alle spørsmål som kommer inn med en gang. Jeg gjør mitt beste:-)

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg