LEO ER 8 MÅNEDER GAMMEL!

I dag er det 8 måneder siden Leo kom til verden ♥

 

– Her var han omkring 6 måneder! Tiden har flydd!

Nå er, som helsesøster har nevnt til oss flere ganger, Leo kommet til en fase hvor han utvikler og lærer veldig mye på svært kort tid. Det har vi fått merke skikkelig godt, ettersom han kryper, reiser seg med støtte, reiser seg på alle fire uten støtte, og en hel masse som han ikke kunne for en liten måned siden. Det er utrolig gøy å se!

Han vil gjerne smake på absolutt alt, om det er mat eller ikke stopper ikke han, så det har blitt en lang måned med å babysikre hjemmet vårt! Det har vært en ny tid for oss, men samtidig har vi lært mye om Leo og ser stadig mer av hvordan personligheten hans er. Han er dessverre like glad i å få viljen sin som det jeg er 🙂

Han lærer oss så mye, enda han er så liten. Og ja, det er dager hvor jeg enda ikke kan tro det når han kryper bort og prøver å si «mamma» til meg. Det må jeg bare innrømme. Det synker sakte men sikkert inn, men jeg skvetter fortsatt litt av tanken på at jeg er mammaen hans. Selv om det faller meg helt naturlig, så er det veldig rart å venne seg til det.

Det at han er 8 måneder.. Det er egentlig litt utenkelig. Klarer bare ikke skjønne hvor all tiden har blitt av! Enda mindre klarer jeg å tro at det er 4 måneder igjen til ettårsdagen hans.. Herregud, nei, jeg må bare stoppe å tenke på det. Får heller bare nyte tiden ♥

12 kommentarer
    1. Ikke blitt invitert på kjendisgalla? Alle andre bloggerne er jo der, men ikke du 😂 Big slap in tha face 😂😂😂 søt kid 😊

    2. Anonym: Hei!

      Kjendisgallaen er kun for veldig kjente bloggere, som mamma til michelle, sophie elise, og komikerfrue 🙂 Er det alle bloggerne? Det ante jeg ikke. Trodde da virkelig at det fantes flere enn 5 bloggere i Norge, haha!

      Big slap in the face er det ikke akkurat nei, jeg er da virkelig ikke kjendis eller en veldig stor og kjent blogger! Dessuten har jeg jo ikke blogget i et år enda en gang!

      Kanskje du burde sjekke opp litt før du kommenterer neste gang? Du kan jo for eksempel begynne med å se på topplisten og se hvor mange som faktisk var invitert, det var jo ikke akkurat veldig mange – men de som er mest kjent er jo naturligvis invitert! Og det unner jeg dem selvfølgelig 🙂

      Og hvem vet? Når jeg har blogget i 4-5 år som de andre store bloggerne så kan det jo hende jeg er å se der? Stor klem til deg!

    3. Herlig gutt du har. Nå hår utvilkingen rasende fort fremover, snart springer han rundt i full fart 😊 Til deg øverst her: voksent skrevet. Ble dagen din bedre nå?

    4. Woho! Endelig skjønt at du ikke er så stor?
      Liten fisk i stor dam! Tror nok aldri du kommer til å nå like lagt som dem, med mindre du henger ut flere bloggere for å få klikk så! Lol få deg noe bedre og gjøre!

    5. Dere anonyme, slutt å slenge så mye dritt!!! Dette er reinspikka nederdrektig mobbing!!! Meg bekjent har Mamma Som 16 aldri uttrykt at hun ønsker å delta på en slik kjendisgalla, og hun har heller aldri skrevet noe som indikerer at hun i det hele tatt tenker på det!!!
      Skjerp dere og kutt ut all den drittslengingen, all kritikken og all annen idioti dere har for dere!!!

    6. Hei! Kom akkurat over bloggen din – og må bare få si: wow! Du er virkelig oppegående og virker som en smart og reflektert person. Spesielt til å være så ung! Endte opp med å lese meg tilbake i arkivet i 3 måneder, og jeg ble virkelig imponert over deg. Fikk lyst til å være vennen din, haha! Nei, men seriøst! Beste mammabloggen jeg har lest. Og fantastisk nydelig sønn du har.
      Ønsker deg en fin tirsdag!

    7. Anonym: Hei!

      Jeg føler ikke at jeg har antydet tidligere at jeg er en sååå stor blogger. Kan du i så fall linket og vist til hvor jeg har skrevet dette?

      Det tar tid å bygge seg opp som blogger, men som jeg har fått høre av veldig mange så har jeg jammen kommet langt på under et år! Gleder meg til bloggingen fremover, og jeg elsker

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg