God bedring, lille venn

Såå.. i dag har det vært minimalt med blogging. 

Som jeg nevnte i går er Leo i dårlig form, hvilket er grunnen til at jeg har sovet 2 timer i natt. Får så vondt av ham, stakkars! Det er så fryktelig når de små blir syke. Spesielt ettersom man vet at de ikke får sagt i fra på andre måter enn ved å gråte og prøve å si ting som “mamma” får så vondt langt inne i hjertet mitt av han.

Jeg er overbekymret og overbeskyttende (i hvert fall til en viss grad) og er livredd for at det skal skje den lille gutten min noe, så derfor er det ekstra ille for meg i og med at dette er første gangen han er ordentlig syk.. Jeg må seriøst prøve å roe meg ned. Det går jo bra, men man føler seg så hjelpesløs som mamma!

 

Derfor skal Leo få ekstra opp med alt i dag. Han har allerede fått et deilig bad og skal snart prøve å legge seg litt. God bedring til lille gutten min!

Klem til deg

 

9 kommentarer
    1. God bedring til lille Leo. Håper han snart blir frisk og fin igjen! <3 Veldig fælt når de små ikke er friske! Dere får uansett prøve å gjøre det beste for han, og kose dere uansett!
      Klem

    2. Er ikke mamma selv, men jeg kan godt tro at det gjør vondt i mammahjertet når barnet er syk og har det vondt uten at en kan gjøre noe.. Masse god bedring til lille søte Leo, lille søte gutten❤️

    3. Så nydelige bilder! Han er heldig som har en så god mamma som kan passe på han når han er syk <3
      Ha en strålende kveld! Og god bedring til lille Leo. ❤️

    4. Det er slitsomt med vondt og sykdom på de små. Blir ikke bedre på mange år. Tips: dytt to tykke bøker under beina på hodeenden av senga. Hjelper litt på tett nese. Kle av de når de er varme og godt på når de er kalde. Da synker/stiger feberen. Min fikk kald nese og kalde hender de første to årene når feberen steg.
      Er halsen sår og gråten hes så gi litt saftis. Det kan lindre og er spennende, selv for de helt små.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg