SØNDAGSKOS

Hei dere!

Så var det søndag igjen! Jeg er mildt sagt sliten og håper jeg føler meg litt bedre til i morgen når vi starter på ny uke. Jeg sitter for øyeblikket med en kopp kakao på fanget, Fredrik og Leo ved siden av meg, levende lys på bordet samt musikk i bakgrunnen og fifa på tven (ufrivillig, vel og merke)

Fredrik var så snill å stå opp med Leo i dag så jeg fikk sovet ut i hvert fall en god del! Jeg var oppe alt for sent, men de hadde kost seg så mye alene at det gjorde i grunn ingenting. Og ingenting er dessuten mer koselig enn å våkne opp til at de sitter i stuen sammen og koser seg ♥

Sååå. I morgen må jeg ut for å kjøpe ny postkasse, ettersom en eller annen idiot har stjålet vår! Utrolig kjekt må jeg si, og ble ganske forbanna når det skjedde. Fredrik synes bare det var ufattelig komisk at noen faktisk gadd å stjele en postkasse med andres private post som innhold. Kan ikke akkurat si meg uenig i det, haha! 

Jeg ser frem til neste uke og gleder meg til alt vi skal finne på! Håper søndagen deres blir herlig ♥

26 kommentarer
    1. Anonym: Tennene mine kan jeg ordne (hvis det var det du siktet til?) ansiktet mitt kan jeg operere, kroppen min også, jeg kan sminke og operere meg til det ugjenkjennelig.

      Men hva faen skal du gjøre med møkka-personligheten din?

      God jul til deg <3
      Klem

    2. 17:11!!!
      Er det mulig å være så frekk? Har du ikke noe positivt å skrive kan du holde meningene dine for deg selv. Liker ikke sånne folk som deg 😉
      Btw, jeg synes du var fin når du smiler med tennene og uten!! 🙂
      Klem

    3. Sånn du vet det, så har du brukt den der veldig mange ganger:)) mente ikke noe galt med tennene dine, men at smilet så litt falskt ut:) god jul til dg også!

    4. Anonym: Sånn at du vet det, så er det fryktelig irrelevant hvor mange ganger jeg har sagt det samme tidligere så lenge det er relevant:-)

      Da kunne du vel skrevet “Smilet ditt så litt falskt ut her!” eller lignende istedenfor å være frekk? Du har skrevet så innmari mye stygt her inne at jeg til tider har vurdert å gå til politiet med det, så tror nok ikke det var rent tilfeldig at du valgte å formulere deg på den måten du gjorde. Det er ikke akkurat første gangen.

      Ja, og ber til GUD om at du slutter å lese bloggen min, for når du synes jeg er så stygg og grusom og irriterer deg over hver bevegelse jeg gjør så kan jeg virkelig ikke fatte at du gidder å bruke tid på lese den? Jeg prøver bare å dele et hyggelig innlegg om dagen vår men du klarer ikke å la være å spy ut stygge bemerkelser, hva i alle dager får du ut av det? Får det deg til å føle deg bedre? Sliter du med mye sinne som du ikke får ut i virkeligheten slik at det må gå utover mammabloggen min?

      Hadde dette vært et engangstilfelle hvor du formulerte deg feil mtp at du synes smilet mitt var falskt (noe jeg for så vidt er helt enig i at det er, men folk reagerer sånn om jeg ikke smiler med tennene så derfor blir det sånn) hadde jeg ikke reagert som jeg gjør nå, men du vet like godt som meg hvor mye grusomt du har skrevet inne på denne bloggen.

      Men uansett da, du gjør jo som du vil og jeg tjener penger på at du klikker deg inn på bloggen min likevel. Men jeg har jo sett hva du har skrevet, og om du liker meg så fryktelig lite som du ser ut til å gjøre så skjønner jeg bare ikke hvorfor du vil bidra til at jeg tjener penger?

    5. Hørtes ut som er herlig dag å stå opp på, med to skjønne karer! Skjønner godt du blir lei rebellene i kjelleren.. Hva folk får seg til å skrive så lenge navnet ikke vises… Håper du får en fin kveld videre:)

    6. Anonym: OK 🙂

      Hadde du blitt hetset på internett over et gitt antall måneder skal du ikke se bort i fra at du også ville sett deg litt mett på det noen dager

    7. Jessica…
      Det kan vel ikke spinne mye hjerne celler i hode til “flotte personen 17.11”
      Kan du ikke finne ut hvem det er og gå til politi og melde den person for ærekrenkelse????
      STÅ PÅ 🙂

    8. Siden du får så mye hets; hvorfor tar du deg ikke en pause? Det kan umulig være bra for det. Man ser jo at det går inn på deg på måten du kommenterer :/ Hvorfor ikke ta pause nå i jula? La jula være en koselig tid med familien uten alle drittkommentarer 🙂
      Syntes det var et fint bilde av deg, selv om smilet så litt påklistra ut, MEN du skriver jo at du er sliten så kanskje det var grunnen? 🙂 Uansett, fine bilder!
      Jeg mener ikke noe frekt altså og har ikke noe i mot deg. Så beklager om du tar det feil 🙂 Heier på deg!

    9. Anne Karin: Haha, takk for støtten!
      Har vurdert det utallige ganger, men får se etter hvert. Da vil jeg i så fall gå “all in” for det og virkelig få det til, og man vet jo aldri med politiet om de bare henlegger eller ikke. Så får se! 🙂

      Tusen takk!

      Klem!

    10. Anonym: Det er ikke det at det går inn på meg sånn sett, da hadde jeg jo aldri i verden hatt åpent kommentarfelt eller orket bloggingen generelt! 🙂 Må jo ikke bety at jeg tar det inn på meg kun fordi det provoserer meg når noen gjemmer seg bak anonym, og at jeg tar meg tid til å svare dem!

      Nei, kommer ikke til å ta en pause. Kommer ikke til å gi meg kun fordi det finnes de som kritiserer meg for alt 🙂 Og julen blir selvfølgelig fortsatt koselig selv om noen skriver på bloggen min at jeg er stygg!

      Tusen takk, tok ingenting av det du skrev frekt i det hele tatt! 🙂

    11. Du er nydelig, å likeså er sønnen din. Jeg kunne nesten ønske at du sperret kommentarfeltet ditt. Ikke fordi jeg ikke vil at du skal få kommentarer, men fordi jeg rett og slett får så vondt i hjertet mitt av å lese at ei så flink og ikke minst nydelig jente som du skal få slike kommentarer som du VIRKELIG ikke fortjener. Stå på fineste du, du er jammen meg ei beintøff jente <3

    12. håper du får en god jul jessica og eg håper virkelig du vil stor kose deg si fra når du er i oslo igjen har veldig lyst å møte deg og leo <3 kunne du foresten tatt video av når du og leo åpner kalender og en video på kanskje 2 min eller mer og kanskje video av hverdagen deres og sånt eg heier på deg og er her for deg om du vil snakke med meg <3 God Jul nydeligste deg!! <3

    13. Unnskyld meg, men når folk ikke har annet å skrive enn å måtte kommentere andre sitt utseende, da må de ha et tragisk og miserabelt liv. Hvilken morbid glede de har, stakkarne. Drit en lang marsj i dem, ikke mat dem med svar, de fortjener det ikke. Svar gjør nemlig dagen deres bedre. Kan overhodet ikke se at det er noe som helst feil med deg. Du er en fin jente, en flott representant for dagens ungdom. Og sønnen din er helt vidurnderlig skjønn. Jeg har gitt deg en del kritikk, mer blir det sikkert, for jeg er ikke et menneske som ikke sier fra om jeg mener det må gjøres, men det vil aldri gå hverken på person eller utseende, det blir for dumt. Så se deg selv i speilet og si at i dag har jeg gledet et nettroll, det skal jeg ikke gjøre flere ganger. Neste gang skal jeg bare gå i speilet og smile og takke vedkommende for klikk på kontoen min. Men går det ikke an å stenge sånne ute? Blokkere dem, som på FB?

    14. Hva folk får seg til å skrive.. Jeg blir så kvalm.. Er det virkelig mulig! Synes faktisk det var et veldig fint bilde av deg! Du er utrolig skjønn! 🙂 hvilken verden vi lever i altså.

    15. Ser du hele tiden kommer inn på at du ser samme ip adresse om og om igjen her i kommentarfeltet ditt. Du er klar over at du kan blokkere ip adressen eller?

    16. Synes du var utrolig pen når du smilte med tennene jeg! Det var faktisk det første som slo meg når jeg så bildet av deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg