FREDRIK SVARER PÅ SPØRSMÅL!

først så må jeg si at det er sykt morsomt å lese hva dere lurer på, og at dere bryr dere om mine meninger 🙂 håper at noen av dette gir dere svar på det dere lurer på.

Hvorfor lyver dere om at dere ikke er sammen når dere bor sammen?

Vi er ikke sammen, ja vi bor sammen men er ikke i et forhold. vi skal ta ting som det kommer å ikke stresse med noe. 

 

Hva synes du om Jessica?

jessica er ei herlig og sprudlende jente med masse energi og et godt temperament. snill og god, setter seg selv bak alt annet. 

skal dere ha ungen anenhver uke eller hvordan skal dere gjøre det?

det har vi ikke tenkt på, siden vi bor sammen nå og bare tar ting som det kommer. 

Hva har du lyst til å bli “når du blir stor”?

det aner jeg ikke, siden jeg er lærling innen salg regner jeg med at det blir noe i den retningen, men som sagt så aner jeg ikke.

Hva synes du om å være pappa i så ung alder?

digger det, slettes ingen nedtur i det hele tatt, elsker det! og angrer ikke et sekund 🙂

Synes du og Jessica at det er vanskelige ogeller ubehagelig at andre og da spesielt med tanke på fremmede driver å spekulerer på hvorfor det ble slutt mellom dere?

vel, det er liksom bare jeg og jessica som vet hva som har skjedd, jeg bryr meg ikke så mye om hva andre spekulerer om. folk får tro det de vil 🙂 

 Har du hatt lyst til å be Jessica om å ta en bloggpause?

ja, kan vel ikke nekte på det, men jeg vet at den er viktig for henne så ville aldri nektet henne å drive med bloggen.

Hvordan går det med DEG?

jeg har det bra, er litt sliten, men føler meg bra (takk som spør)

 Hva synes du om at Jessica blogger, og alt hun skriver om dere to/deg?

hun hører alltid med meg før hun legger ut noe som handler om oss, så jeg syns det er helt greit. 

Har du en favoritt bok eller film du ønsker Leo skal få med seg etter hvert som han vokser?

som liten så var jeg en veldig fotballgal unge (noe jeg forsåvidt er nå også) så filmene goal er noe han bare må se hahahaha <3 også skal han lese Zlatan boka haha <3

 Hva jobber du egentlig med?

jeg er lærling på spar 🙂

Hvordan er det å være sammen med en blogger? Blir det noen ganger litt “mye” når hun alltid skal dokumentere det dere gjør? Har dette noen gang ført til konflikter i forholdet?

Det å være sammen med en blogger er kan være veldig krevende, ja det kan bli litt mye, spesielt når kamera skal med til en vær tid hahaha. dette har ført til konlikter ja, var en periode hvor vi nesten levde etter bloggen, men sa ifra så ble det en stopp på det. 

Er det noe du angrer på at du har gjort/ ikke har gjort?

det tror jeg nok en vær person har gjort, men det som slår meg først må være at jeg ikke gjorde en bedre jobb på skolen. 

Hva sier familien din og familien til Jessica om bruddet? Hva syns de om det?

At det er fælt.

Hva syns du om at Jessica juger om at hun bruker størrelse xxs i klær? det er ganske lattelig

Hun juger ikke om størrelsen på klærna hennes hahaha, er nok bare xxs i klesskapet hennes. det ser jeg jo når jeg ser klærna hun kjøper og hva hun har på seg hver dag.

Hva synest du om at hun skryter så mye av sin egen kropp?

Synes hun har noe å skryte av hvertfall.

 


Nå er det Jessica! Jeg synes det var veldig fint at Fredrik orket å svare på noen av spørsmålene deres, men jeg ser også at en del er utelatt – noe jeg forstår veldig godt.

Jeg har sett meg fryktelig mett på spekulasjonene rundt bruddet vårt i det siste og kjenner en del på at jeg er veldig skuffet om dagen. Jeg tar ikke til meg stygge kommentarer i seg selv, slengbemerkninger eller stygge kallenavn, men det at folk beskylder meg for å lyve om den vondeste perioden i livet mitt for å hanke inn klikk og oppmerksomhet? Det er faktisk ikke noe gøy i det hele tatt, og det merker jeg veldig godt. Det å bli tråkket på når man ligger nede fra før er aldri noe morsomt, selv om jeg selvfølgelig forstår at det kom brått på på dere – men prøv å tenk hvor brått det kom på meg, når det kom veldig brått på dere.

Jeg åpner meg fullstendig og har vært helt ærlig om alt jeg har skrevet om bruddet her inne. Fullstendig ærlig. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å lyve til leserne mine for penger, oppmerksomhet eller klikk. Det at noen bloggere gjør det er èn ting, men hva har jeg gjort tidligere som gjør at dere ikke kan stole på hva jeg skriver? Jeg håper jeg ikke er den eneste som sitter med følelsen av at dette er urettferdig. Jeg har aldri løyet til noen av dere gjennom bloggen. Jeg har aldri gitt dere grunn til å beskylde meg for å lyve om noe.

Jeg er så sliten av alt dette at jeg av og til har følt meg helt på gråten. Jeg skriver ikke dette for å sette meg i en offer-posisjon, for som tidligere skrevet har jeg aldri ønsket å være et offer i noens øyne, og det er jeg heller ikke. Jeg velger å eksponere livet mitt på denne måten, og det vet jeg veldig godt. Men jeg føler meg rett og slett bare helt hjelpeløs. Hva kan jeg gjøre for at dere skal tro meg? Lurer på hvor mange ganger jeg har tenkt på det.

Forestill deg selv: Du står opp etter en søvnløs natt fordi du har grått til du har hikstet fordi det plutselig er slutt mellom deg og faren til barnet ditt, noe som kom som lyn fra klar himmel, og du velger å åpne deg helt for alle og å gi beskjed om at alt ikke er bra overhode istedenfor å late som at det er det ved å ikke skrive noe om det på den offentlige bloggen din, og responsen er klar: Dette gjør du kun for oppmerksomhet.

Hvordan ville du følt deg da?

Jeg har gitt beskjed i kommentarfeltet i dag at jeg er villig til å donere alle pengene jeg har tjent de dagene jeg har skrevet om bruddet for å bevise at dette ikke handler om penger eller oppmerksomhet. Det handler rett og slett bare om at jeg faktisk er åpen og ærlig om alle aspektene i livet mitt: Selv de som gjør vondt å skrive om.

Og det er det som gjør at jeg er ekte.

Klem fra oss.

17 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg vil bare si at både du og Fredrik er utrolig modige som slår opp og alikevel gjør alt dere kan for at sønnen deres skal ha en så normal hverdag som mulig med tanke på omstendighetene! Folk har virkelig ikke noe med hva som skjer i forholdet mellom deg og Fredrik. Det er bare litt idiotisk etter min mening. Stå på videre, dere er veldig flinke, lg gode forbilder for andre som måtte være i samme situasjon som dere 🙂 God jul!

    2. Synes det er kjempe bra at dere kan ta bruddet såpass modent og bo sammen for Leo sin skyld! Søstra mi gjorde det slutt med forloveden sin på sensommeren, og de har krangla og vært skikkelig stygge mot hverandre siden det, selvom de har to barn.. Barna har det ikke godt når mor og far krangler. Det er kjempe godt å se at dere har et såpass greit forhold, for da har Leo det så godt også! Stor tommel opp til dere to!!

    3. Det at dere bor sammen selv om dere ikke er sammen, er bevis på at dere gjør alt for at Leo skal ha det så bra som mulig. Det er virkelig sterkt av dere. Stå på!
      Og syntes det er tåpelig at folk tror at du gjør dette for å få oppmerksomt og penger..du har det tøft nå, og trenger å bli løfta ,ikke pressa lenger ned.
      Ser heligvis at det og er mange som støtter deg, det er godt 💖

    4. Jeg er fast leser av bloggen din, og jeg blir kvalm av at noen har samvittighet til å tråkke på andre på den måten. Vet du ikke kjenner meg, og jeg tror du har sett at jeg har kommentert her ofte. Jeg vil bare si at du må stå på, du fortjener det beste, og om du vil snakke er jeg her!

    5. Hei! Kjempefint at dere svarer så ærlig, det synes jeg er modig gjort! Enig med deg, Jesicca. Husker du forresten at jeg fortalte deg at Fredrik og min eks-kjæreste lignet så veldig? Og at det ble slutt nesten samtidig? Min eks er også lærling innenfor salg 😛 Så Fredrik, du har en sann dobbeltgjenger 😛 Det er så rart at to som ikke kjenner hverandre en gang kan ligne hverandre både utseende-messig og personlighets-messig også ;)))
      Jeg vil også si til deg at folk fortalte meg det samme. At jeg hadde vært sammen med han for oppmerksomheten, bare for å være det liksom. Mange jeg kjenner møtte han ikke en gang, og lagde stygge bilder av hvordan forholdet vårt hadde vært, og hvorfor det gikk galt. Så her føler jeg sterkt med deg, og dette skjer ikke bare med bloggere men med hvem som helst. Jeg kan ikke skjønne hvorfor folk bare MÅ bry seg. Hvis man ikke snakker om det selv, er det fordi man ikke har lyst, og det skal respekteres.
      Så tusen takk for at du tar det så modent som det du gjør Jessica, du er faktisk til hjelp for meg og for at jeg har kommet meg videre.
      Hjertelig hilsen en som har hatt det nesten som deg (bortsett fra at jeg ikke bodde med han, i og med at jeg bare er 15 år)

    6. Hei Jessica
      Dette innlegget gav meg en god følelse. Det var kjempefint av deg å donere bort pengene du tjente:) En god gjerning:) Viktig med sånt i juletida vettu:)
      Ha en god natt da
      Igjen fint innlegg, du er så moden og kul!

    7. Du er en fantastisk person, Jessica! Beundrer deg vrikelig for modenheten og hvordan du takler alt 😀 Ønsker deg, Fredrik og Leo alt det beste!

    8. Mange spørsmål som ikke ble svart på ja, og spessielt de spørsmålene som ble mest stilt. Dere lever av å provosere, å lure, og å skape spekulasjoner

    9. Var litt vanskelig å lese innlegget, for bruker normalt å være slik at spørsmålet er uthevet. Det ble litt rotete, så bare tenk på det til neste gang ellerno 🙂

    10. Skjønner godt at enkelte spørsmål blir utelatt. Nå er det ikke leserne som bestemmer hva de skal dele.
      Virker som at leserne “forventer” at man skal dele alle detaljer av livet sitt. Er normalt å ville holde noe skjult mener jeg da..

    11. Fredrik sier at dere ikke hartenkt på hvem som skal ha Leo, men du sier det er du som skal ha han? Tror du at det er noe du bare kam bestemme?

    12. Vil bare få si til deg, Jessica, at du er utrolig moden og voksen både med tanke på formuleringsevne og refleksjon rundt egen situasjon. Det er beundringsverdig å se hvordan du/dere takler alt. Jeg heier på dere, og håper for å være helt ærlig at dere finner sammen igjen. Uansett hva som skjer, har dere mange mange som støtter fra sidelinjen. Dere er sterke og har en herlig sønn. Alt kommer til å bli bra ♡

    13. Hei Jessica! Må si du er utrolig moden og reflektert for å være “Bare” 16 år! Jeg var 19 når jeg fikk min og bor enda sammen med barenfaren, men tenk så godt det kunne vært for min Leo at vi bodde sammen til vi fikk ordnet oss riktig… Og at jeg ikke tok han med på øyeblikket til besteforeldrene!
      ps. må bare få si at jeg elsker kommentaren til fredrik om at du har noe å skryte av 🙂

    14. Forferdelig hvor folk kommenterer dritt, skjønne du blir lei av dette. Jeg er glad for at du er så sterk som du er og sier din mening om det.
      Stå på, jeg heier fortsatt på deg!
      Herlige jente 🙂
      Fint svart fra Fredrik!

    15. Joda, mange kommenterer at noe bør være skjult. Men nå man har valgt en retning der du deler en del ting om livet ditt, så bør du takle å svare det vanskeligste spørsmålene. Disse spørsmålene som ble stilt uten å bli svart, kommer tilbake igjen om man ikke har svar. Så dette har Jessica valgt selv å gjøre. Du er en blogger og selvfølgelig blir ikke alt privat og skjult. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg