FINE MINNER

Husk å følg oss på instagram inn i det nye året ♥ Mammasom16

8 kommentarer
    1. Blir du ikke bekymret for inntekten din når du faller på blogglisten og innleggene dine blir dårligere og mindre personlige? Jeg har vært fast leser og heiet på deg hele veien, men må ærlig innrømme at den siste tiden har jeg “glemt deg” mange ganger fordi du dessverre ikke skriver noe interessant lenger 🙁

    2. :): Hei du! Nå er jeg så pokkers lei av å svare på dette at jeg får helt bismak i munnen.

      Kjære alle dere som skriver dette til meg dag inn og dag ut, dere som analyserer hvert eneste lesertall jeg har og som (tydeligvis) gidder å bruke energi på dette. BEKYMRE DERE IKKE.

      Desember har vært den beste måneden min siden mai! Det vil altså si: inntekten min var sist gang like bra i mai, det er med andre ord ingen bekymring rundt dette.

      Og vær så snill!!!!!! Det er jul/nyttår SELVFØLGELIG daler lesertallene litt. Likevel har jeg holdt meg på topp 20 hele tiden. Pappahjerte som vanligvis ligger på hvert fall 10 000 lesere har i dag 5000. Andrea badendyck som vanligvis ligger på 13 000 lesere hadde i dag 6700 og det er sånn blogghverdagen: Det daler, opp og ned. Spesielt i ferier og høytider! Styleconnection var også nede på rundt 6000 idag. Det er sånn det er.

      Men det er jo litt morsomt at jeg har fått høre hele måneden at jeg “daler så fort nedover blogglisten” når jeg har ligget på topp 20 hele tiden? Med svingende tall, selvfølgelig, men aldri mindre enn 6000, og ved høytider synes jeg egentlig det er nok i massevis, spør du meg.

      For ikke å snakke om at det er litt morsomt at jeg har bedre lesertall denne måneden enn på flere måneder. Vi snakker 487 000 sidevisninger nøyaktig (sjekket akkurat i statestikken min, og kan helt sikkert ta screenshot om noen skulle mene at det var løgn)

      Tar absolutt selvrkritikk på halvdårlige innlegg den siste tiden, men nå i julen har jeg prioritert familien 100% og det er ikke alltid jeg har mulighet til å gjøre det når dette er jobben min. Skjer jo masse spennende her inne i januar, blant annet house tour videoen:-)

      Så vær så snill – nivået blant de andre bloggerne har mest å si når det kommer til plassering, jeg ligger stabilt (og er selvfølgelig veldig takknemlig til dere for det, absolutt!) og jeg tror virkelig ikke dere trenger å bekymre dere. Jeg mener det skal en del til før 8 000 mennesker bare plutselig ikke gidder å klikke seg inn igjen, jeg har tross alt fått ganske mange faste lesere på det lille året jeg har blogget.

      Og dere som skal skrive “Nå er det slutt for bloggen ser det på lesertallene dine, uff stakkar deg” hver gang nivået endres på blogglisten, jeg hadde helt nede i 5000 lesere i sommer, men jeg kan virkelig ikke se at bloggen enda har gått til helvete da jeg vanligvis ligger på rundt 8000 norske lesere.
      (synes for øvrig 20. plass er ganske bra jeg da? ikke spesielt at jeg faller kraftig nedover? Kanskje bare meg)

      Denne kommentaren kommer jeg til å lime inn som svar hver gang dette blir kommentert på bloggen min fremover. Jeg har faktisk ikke kapasitet til å sitte å svare alle dere som skriver dette hver og en, ettersom det er en del og forklare. Håper det går greit 🙂

    3. Oppdatering: Jeg mener ingenting i kommentaren min stygt, frekt eller vondt ment, jeg er bare litt lei av å høre det. Om noen føler at jeg er det beklager jeg selvfølgelig, det er aldri min intensjon å svare noen frekt eller i en ekkel tone, men om dere prøver å sette dere litt inn i min situasjon blir man ganske lei av samme type kommentarer som går på at “bloggen min går så dårlig” når jeg sitter med leserstatistikken min rett foran meg og ser nettopp det motsatte.

      Håper dette er forståelig og ønsker dere alle en strålende dag.

    4. Til dere som absolutt skal bry seg om leser tallene!
      Hvorfor i alle dager bryr dere, dere om de tallene i utganspunktet?
      For hver gang dere klikker inn på bloggen hennes å skal kommentere noe negativt stiger tallene hennes!
      Hvorfor gidde bry seg, å hvorfor i alle dager klikker du deg inn på bloggen vist du ikke syns den er noe lengere?
      Jeg er en fast leser av bloggen, å det kommer jeg til å være videre frem over, så plis finn dere noe annet å bruke enerigen på i stede for å sitte å gjemme dere bak tastaturet 😀
      Godt nyttår til dere alle 🙂

    5. Noen av oss takler bedre enn andre å blogge,er ikke alle kommentarer som absolutt må besvares,og hvertfall ikke når man som blogger ikke mestrer å holde en profesjonell tone på svarene sine.
      Den første kommentaren her er noe jeg hadde latt være å svare på. Mine lesere får anta,tro og mene nøyaktig hva de vil,jeg har intet behov for å gå inn for å korrigere de.
      Når det er skrevet,så har Jessica helt rett ifht lesetall osv.
      Godt nytt år.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg