10 TING DU IKKE VISSTE OM MEG

DEL2

Jeg har fått noen kommentarer i det siste som går på at jeg ikke er så personlig på bloggen min lenger, og det synes jeg er utrolig synd! Derfor bestemte jeg meg plutselig for å dele litt mer om meg, som dere kanskje ikke visste fra før av. 

 

1. Jeg eeelsker shopping, og da mener jeg elsker. (Okei, når jeg tenker over det så vet dere kanskje dette allerede?) Fredrik mener jeg er Nelly.com’s største kunde, men det er jeg ikke helt enig i. Haha!

2. Jeg har en del venner, men det er kun et fåtall jeg faktisk tør å i det hele tatt stole på. Det er fryktelig utmattende å ikke føle at man kan stole på de man burde stole på, men det har jeg ofte store problemer med. Kanskje fordi det har vist seg så utrolig mange ganger, gang på gang, at det er så mange man ikke kan stole på? Likevel vil jeg ikke at det skal gå utover de som faktisk fortjener at jeg stoler på dem.

 

3. Og når vi først er inne på venner….. Jeg setter uendelig stor pris på de jeg har som har støttet meg gjennom alt som har hendt. Jeg er veldig glad for at jeg føler at jeg er den samme i deres øyne, og er veldig takknemlig for de jeg har blitt kjent med.

4. Jeg er fryktelig i mot pels og pelsindustrien og mener det jeg har sett av det her I Norge av programmer/dokumentarer er forkastelig. Sitter egentlig igjen med følelsen av at de som støtter pelsindustrien kun gjør det for å provosere, fordi pels er ikke nødvendig for oss lenger og det gir oss ikke noe mer enn en jakke uten pels (for eksempel) som kan være minst like varm. Tror det er på tide at verden våkner opp litt og forstår at vi ikke trenger pels. Og uavhengig av om at det finnes de som driver innenfor pelsindustrien som ikke bedriver dyreplageri (selv om jeg ikke helt forstår hvordan det går når dyrene er innelåst i små bur) så hjelper det egentlig ikke at de som driver dette på det de mener er en god måte, når det tydeligvis er alt for mange som ikke klarer å gjøre det samme. Nei takk, jeg lever fint med fuskepels istedenfor å ha på meg ting dyr har dødd for at jeg skal kunne føle meg fin i. Ellers tusen takk.

5. Jeg føler selv at jeg er et godt menneske som gjerne vil tro det beste om de fleste, men har lært meg til å ikke være fullt så naiv og godtroende med tiden.

6. Jeg har ei bestevenninne som jeg har hatt siden 4/5 klasse og vi har et veldig godt forhold enda.

7. Jeg har fregner! Veldig få som faktisk tror meg når jeg sier dette, men det har jeg altså. Selv om jeg hadde aller flest når jeg var liten har flesteparten faktisk blitt borte nå. (Kan ikke huske om jeg har nevnt dette tidligere for dere?) 

8. Jeg er veldig glad i Larvik men kunne også tenkt meg å bo i Oslo i fremtiden. Jeg er et skikkelig bymenneske! Men det vil selvfølgelig ikke skje helt enda, da Leo fortsatt er veldig liten og siden jeg vil at han skal føle stabilitet i forhold til hvor hjem er for han.

– Meg som baby ♥

9. Når mamma og pappa valgte at jeg skulle hete Jessica tenkte de først på å kalle meg Vilde. 

10. Jeg er egentlig ganske jente-jente, men samtidig er jeg fryktelig glad i playstation, typiske “gutte-filmer” og bruker gjerne dagen på å sitte inne og spille i joggebukse med pizza på bordet. Haha!

Ønsker dere en super søndag ♥

10 kommentarer
    1. Jeg sa helt fra Leo var rundt 2-3 uker at han er kopi av Jessica. Ser ikke Fredrik i Leo sin ansikt. Personalitet, kanskje?

    2. Jeg må bare nevne som jeg ser andre gjør over her at du og Leo er utrolig like! Jeg vet du flere ganger har sakt han er en kopi av faren sin, men har liksom aldri ordentlig sett det (nå ser jo ikke vi lesere alt da selvfølgelig). Men når jeg ser babybildet av deg, synes jeg man virkelig ser likheten! Du var forrrsten veldig søt som liten, og Leo er jo bare så skjønn!!
      En helt annen ting som jeg lurer på,hvor stor er egentlig den leiligheten dere har nå?:))
      Hilsen Trine:)

    3. Så fint med et sånt innlegg!
      Så utrolig morsomt å se at Leo faktisk er en kopi av deg. Har lest tideligere at du syns han er så lik Fredrik, Så hadde vært morsomt om du kunne legge ut baby-bilde av han også, for nå ser jeg kun deg i Leo<3

    4. Hei! Ble så glad at da du nevnte at du er imot pelsindustrien! Kan du ikke skrive et innlegg for å belyse dette enda mer? Elsker når du skriver om slike samfunnsengasjerende saker, fordi du skriver utrolig bra. Stå på!

    5. Wow, Leo ligner veldig på deg da du var liten! Liker veldig godt denne typen innlegg! Håper du lager flere sånne! 🙂

    6. åjj, morsomt å se hvor mye Leo ligner deg som liten.. synes dere er like til vanlig, men på barnebilde av deg er dere akkurat like å se til i mine øyne.. så søtt. (som mor som sønn, hehe) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg