DENNE UKENS…

 

Leo gull har brukt dagen på å leke og krype rundt som en gal! Jeg trenger hvert fall ikke noen godtestopp i hele 2016 slik jeg løper rundt etter han, haha ♥

 

HØYDEPUNKT:

Høydepunktene denne uken var definitivt at snøen kom og nyttårsaften! 

Vi hadde, som dere allerede kanskje vet, en nydelig nyttårsmiddag laget av meg! Haha, gjett om jeg var stolt over at jeg fikk det til. Tror Fredrik ble litt stolt også!

NEDTUR:

At kameraladeren min ligger igjen i Gjøvik.. Det gikk fint det, altså. Helt til kameraet ble tomt for strøm. “Heldigvis” hadde jeg et mini speilreflekskamera liggende her, selv om jeg kanskje ikke burde rope hurra for det heller ettersom kvaliteten ikke er særlig å skryte av. Gleder meg til å få igjen laderen nå til uken!

TANKE:

Fy flate, jeg hadde tidenes mareritt her om dagen! Nemlig at jeg havnet i fengsel. Ganske sykt spør du meg. Men har virkelig aldri kjent på en sykere panikkfølelse enn det jeg gjorde da, selv om jeg drømmer bekymrer jeg meg tydeligvis like mye og jeg hylgråt fordi jeg 1. Ikke skjønte hvorfor jeg egentlig var i fengsel, og 2. Fordi jeg ikke fikk se Leo. Jeg skal ALDRI i fengsel! Og da mener jeg aldri..

BESTE INNKJØP:

Definitivt min nye Nike shorts! Elsker den allerede og er sikker på at den kommer til å bli flittig brukt når jeg starter å trene igjen.

MEST LESTE INNLEGG:

“Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette.” Som handler om rare/morsomme ting jeg aldri hadde trodd at jeg skulle si før jeg fikk barn har fått flest lesere denne uken! 10 500 norske lesere og en god del flere sidevisninger. Morsomt! Spesielt med tanke på at det ble postet i romjulen!

Fredrik har bursdag i morgen så lurer på hva vi skal finne på! Blir sikkert helt supert. Resten av dagen i dag skal kun brukes til å lade opp, Fredrik skal heller ikke på jobb i morgen så det passer helt perfekt!

Klem

3 kommentarer
    1. Godt nyttår Jessica! Jeg lurer på en ting, hvorfor lar du deg ikke sponse av diverse klesbutikker og barnebutikker? Ser at Anna Rasmussen og rannveig blir det, men jeg handler ikke på noe rabattkode med de der. Men hadde gledelig gjort det hvis det var du som hadde en kode. Ha en god kveld 😊

    2. Anonym: Godt nytt år til deg også!

      Jeg blir nok sponset etter hvert, men ikke helt enda 🙂 Vil sørge for at leserne mine har en viss tillit til meg og det jeg reklamerer for, og vil at dere skal føle dere trygge på at jeg aldri ville tipset om noe jeg ikke kan stå inne for selv. Utrolig koselig å høre!

      Ha en god kveld du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg