KANSKJE NESTE ÅR

Åh, da er det årets prisutdeling for bloggere i kveld da, dere!!

Jeg er ikke nominert i år og det forventet jeg heller ikke første året jeg blogget, men skulle likevel egentlig dit i kveld med ei venninne (Regner med noen av dere vet hvem Celina er?) men det ble ikke noe av likevel.. Men det er kanskje like greit, jeg har jo uansett en lang tur foran meg i morgen når jeg skal til Gjøvik oppe i det hele!

Jeg skal uansett følge med så godt jeg bare kan, jeg synes jo dette er så spennende og heier på alle mine blogg-kollegaer! Blir utrolig morsomt å se hvem som stikker av med de forskjellige prisene! Håper dere har stemt på favorittene deres, det har i hvert fall jeg fått gjort 🙂

Og hvem vet, kanskje det blir min tur neste år? Må innrømme at det hadde vært en stor ære å bli nominert en gang! Men nok om det, jeg holder en knapp på styleconnection, sophie elise, annebrith, gilmakeup, rockstarcharlie, og selvfølgelig pappahjerte! Casa kaos er vel også nominert? Heier på henne også. Hva med dere?

Håper dere får tidenes fredag, her skal kose oss til vi stuper ♥ God helg!!

9 kommentarer
    1. Så fine bilder av dere, du er utrolig pen! Lurte litt på hvorfor du ikke var nominert, men tipper du blir det neste år. Håpe på Sophie Elise, syns virkelig hun har utviklet seg, og skriver veldig bra! Håper du og Leo får en herlig fredagskveld <3

    2. Liker bloggen din bedre og bedre, stå på^^
      (Jeg heiet på Sophie Elise, elsker den jenta, så glad for at hun vant folkets favoritt og årets blogger, velfortjent!)
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg