DENNE UKENS…

NEDTUR:

Definitivt kulden! Forferdelig kaldt har det vært denne uken, og kjenner at jeg savner varme! Har kjent litt ekstra på kjærligheten min til sommeren denne uken. Fy søren jeg gleder meg til sommeren.

 

HØYDEPUNKT:

Masse tid med Leo inne i varmen mens det er kaldt ute! Vi har dratt oss litt ekstra i sengen om morgenen denne uken her, men nå er det stopp på det! Opp klokken 07:45 i morgen tidlig og det skal bli godt å komme tilbake til gamle rutiner ♥


TANKE: 

Tanken denne uken har gått mye til de som faktisk sover (!!) ute i denne kulden. Tiggere blant annet. For en stund siden kjørte jeg forbi Sandefjord på natten og så noen uteliggere som sov ute i flere minusgrader med noen fillete klær på seg og noe jeg egentlig ikke vet om jeg kan kalle et teppe en gang. Noe så jævlig. Hadde jeg hatt mulighet skulle jeg kjøpt masse tepper til dem og kakao fra Narvesen.

For noen kvelder siden var jeg nede på en bensinstasjon her i Larvik og det begynte å gå opp mot -14 minusgrader og jeg la merke til at det kjørte forbi en røde kors “varebil” om jeg kan kalle det det. Tenkte ikke noe særlig mer over det før jeg i ettertid ved en tilfeldighet fant ut at det var mange slike røde kors biler ute å kjørte for å passe på at ingen frøs i hjel.. Nei, uff. Ble helt sjokkert.

BESTE INNKJØP:

Har fått en del spørsmål den siste måneden om hva slags sminke jeg bruker og så videre, og det synes jeg er superkoselig! Denne uken har jeg fått bestilt noen av min favoritt-liplinere fra GOSH, ettersom de faktisk ikke selges i butikkene lenger på VITA. Heldigvis fant jeg en nettside som solgte “pakker” med denne og jeg gleder meg som et lite (Eventuelt stort) barn til de kommer frem!!

Uansett! Det er i hvert fall lipliner fra GOSH i fargen 01 som heter Nougat crisp jeg bruker. Har sverget til den siden jeg først oppdaget liplinere, og jeg har prøvd et par hundre stykker – for å si det slik. Likevel er det denne som er fra et typisk “billigmerke” som jeg liker best. Jeg liker aller best leppestifter og liplinere i mørk “gammelrosa” med bruntoner i seg, og det har denne. (Dette er ikke reklame, kun svar på noe mange har lurt på i det siste)

MEST LESTE INNLEGG:

“Hvordan jeg fikk kroppen min tilbake” Som jeg skrev på mandag har blitt mest lest denne uken! Nærmere 20’000 sidevisninger! Ingen tvil om at dette innlegget ble godt tatt i mot og at det var fryktelig etterspurt. Glad jeg skrev det selv om jeg gruet meg veldig til responsen!

Les innlegget HER.

 

CRAVING:

TACO! Tror ikke jeg trenger å si mer. Elsker det ♥



Håper helgen har vært god for dere! Jeg gleder meg til morgendagen og ny uke, igjen. Synes tiden løper så fort om dagen at det å se på kalenderen blir et evigvarende sjokk. Nå er vi snart i februar! Gleder meg til morsdagen! Og for å ikke å glemme ettårsdagen til Leo som nærmer seg for hver dag som går. Ha en flott kveld videre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg