HOUSE TOUR VIDEO PÅ VEI

Leo og vårt nye tv-bord!!

Halloo ♥ Da har vi mottatt fem pakker omtrent og jeg er skikkelig klar for å få satt opp blant annet tv-bordet vårt! Har vært et skikkelig styr å få alle de riktige pakkene, så note to my self til neste gang: Ikke kjøp møbler på nett! 

Så selv om vi flyttet hit i juli (!!) har vi fortsatt ikke en fullt møblert leilighet, herregud, jeg er så innmari lei av å skrive det! Men house tour videoen er hvert fall på vei, jeg har ordnet videokamera og tenker å del den i to deler? Eller kanskje bare en? Blir det litt mye film i en video kanskje?

Leo og jeg skal i hvert fall innrede så fint vi bare kan! Akkurat nå har vi nemlig et IKEA bord stående til 39 kr som stuebord, og Fredrik har slått hull i det fordi han tapte i fifa eller noe.. Haha, herregud. 

God tirsdag! Må løpe nå, skal ut på lunsj ♥

Klem

8 kommentarer
    1. Dere har såååå fin leilighet, hvor mye betaler dere i måneden? Håper at jeg finner noe så fint til høsten når jeg flytter selv. Blir gøy å se videoen!

    2. Fin leilighet dere har. Greit å ikke ha for mye møbler nå som Leo skal utforske “verden”. Kjekk de gåvognene fra Brio, grei med ei vogn som ikke ruller så fort. Og så er det vel litt kjekt med nye møbler i porsjoner i stedet for alt på en gang.

    3. Anonym: Så hyggelig at du synes det! Ja, det har du jo egentlig rett i – så sånn sett er det greit at det har tatt tid å få inn møbler, og at vi heller har tatt det litt etter litt. 🙂

      Ja, elsker Brio-vognen! Det gjør for øvrig Leo også 😀

      Klem

    4. Gleder meg til video! 🙂 Du har jo vært flink til å vise litt bilder nå og da, det jeg har fått sett til nå er jo helt supert. Utrolig fin leilighet, annerledes fra mye annet – elsker bla. Di doble dørene 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg