GJESTEINNLEGG

Heihei! Julie speaking, siden Jessica sitter så fint sammen med Leo nå, så tenkte jeg hun kunne ta en liten pause fra jobben i kveld. Dette er den siste kvelden i Larvik før jeg og mamma drar hjem til Gjøvik, så nå sitter vi bare og koser oss foran tv’en med is og godteri! Leo veksler med å rettere sagt fly over gulvet, gå etter sofaen, opp i sofaen frem til det blir kjedelig, og deretter ned igjen på gulvet. Og så opp igjen, haha. I skrivende stund får jeg også kjenne på det å sitte og skrive på pc’en imens Leo febrilsk prøver å få oppmerksomheten min ved å dra ned pc- skjermen ikke bare èn gang, men gjerne tre, fire ganger. Jeg ler, tar den opp igjen, men da blir han litt småirritert. Han er glad i å få viljen sin for å si det sånn, haha.

Så nå fikk han komme opp til pappaen sin og får litt mat, det er jeg som sover sammen med Leo når jeg er her, så vi skal legge oss veldig snart! Det er så utrolig koselig å våkne opp med en sånn blid gutt om morgenen, det finnes ikke noe som er morsommere enn å se en litt forvirret, bustete, men veldig fornøyd Leo om morgenen. Største smilet som møter meg, beste Leo♥ (Innlegget er skrevet litt tidligere i kveld)

I dag sto jeg opp litt over 10, ganske lenge etter at Jessica og Leo var oppe, og mamma har vært her fram til 15 tida, da dro hun til tante og begynte å lage middag. Så vi var alle på en kjempegod middag i dag, hjemmelaget marokkansk gryte med hjemmelagde nanbrød og couscous. For å si det sånn, vi har kost oss masse siden vi overrasket Jessica i går!

Ha en fin kveld! Hilsen Julie!

6 kommentarer
    1. Jessica, jeg må bare si at jeg leste litt innpå noen forum, altså kk eller noe slikt, og jeg synes det er helt latttterlig. Altså voksne mennesker som ikke har bedre å gjøre enn å snakke stygt om en ung jente er bare tragisk. Og jeg håper at du ikkkkke bryr deg om de, for gud det var så håpløst og teit å lese. Håper du vet at du er så sinnsykt mye bedre enn de, og at flesteparten aldri finner slike forum uansett, altså jeg måtte søke meg frem siden du har nevnt før at folk skriver slikt der, jeg ville se det for å se hva folk faktisk skriver og guud, så teite! Du er god, og du er flink. Man lever en gang, og jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha så mange meninger rundt akkuratt DITT liv. Det er ikke verdens undergang å få unge tidlig, det er helt ok. Herrejesus, i det store bildet er dette ingenting, forstår ikke hvorfor folk skal ha så mye å si om ditt liv. Stå på videre, har fulgt bloggen din siden dag 1! Jeg tror aldri jeg har skrevet med navn og bloggadresse(??) kan hende, men det er rett og slett bare fordi jeg hater å skrive min egen blogg i kommentaren til andre blogger, vil ikke ha noe selvpromotering, hehe. Men ip adressene sier nå alt uansett!

    2. og ja, kun fordi man får en unge i tidlig alder betyr ikke det at man er de eneste som har sex i tidlig alder, om folk snakker dritt om deg fordi du hadde sex når du var 15-16 så må de ta seg litt tid å tenke igjennom hva deres barn gjør. Så lenge man har sex kan man bli gravid og om noen av disse netttrollene har unger selv ville jeg heller rådet dem å snakke med barna om dette, istedenfor å gå på teite forum for å være naiv, og frekk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg