LEO ER 10 MÅNEDER GAMMEL!

Så stolt! Nemlig 10 hele måneder siden Leo kom til verden i dag ♥

Det har virkelig skjedd et gigantisk spring i utviklingen hans nå den siste måneden! Bare denne måneden har han lært å stå helt på egenhånd (Ikke så lenge av gangen, men dog) han har sagt mamm-ma og papp-pa, han har fått smake på masse ny mat, og vi har fått kjenne ekstra godt på personligheten hans og hvem han er.

Det er ingen tvil om at han er en smart liten gutt! Når vi sier “Nei, Leo!” når han er på vei ut av stuen, setter han opp farten og kryper fortere og fortere, og når vi kommer løpende etter han begynner han bare å le og krype enda fortere! Haha! Det har mildt sagt vært en måned med massevis av trim, og jeg tror nok ikke denne måneden blir den siste med mye løping omkring.

Han er litt sjenert når han treffer nye mennesker, og vil aller helst gjemme seg litt hos meg, men er det jenter er han oppe og fremme med en gang. Akkurat DET kan bli morsomt etter hvert!

Når vi holder hendene hans oppe for han vil han gjerne gå, og det er så rart å se den lille babyen min gå! Enda rarere blir det nok når han begynner å gjøre det helt på egenhånd.

Jeg hører ofte her inne at dere synes jeg ligner på ham, men det hører jeg så og si aldri i virkeligheten annet enn av søsteren min! Jeg ser litt av meg i han av og til, spesielt øynene hans, men stort sett synes folk at han er forferdelig lik pappaen sin, Fredrik.

Det blir spennende med de neste ukene og se når han tar sitt første skritt! Vi merker veldig godt at selv om det kun er ett år siden vi ikke hadde møtt han en gang, så klarer vi ikke å se for oss et liv uten han ♥

God lørdag til dere!

6 kommentarer
    1. Dersom Leo blir like jentegal når han blir større, så kan du jo blogge som “farmor slm 32” :p

    2. Dette er absolutt ikke ment som kritikk, og det er for all del ikke sikkert at det er sånn hele tiden – kanskje det bare var et uheldig tilfelle da du til bildet. Men jeg la veldig godt merke til det nederste bildet av vinduet og lekene til Leo, i vinduskarmen har du en lampe med en veldig lang ledning som henger løst og den ledningen kan være livsfarlig for Leo. Han suser jo rundt og er sikkert en nysgjerrig liten krabat og brått kan han ville seg inn i ledningen og faktisk bli kvelt. Det er kjempeskummelt. Så anbefaler på det sterkeste å gå til innkjøp av noe som kan sikre ledningene deres og Leo, slik at han er så trygg som mulig. ❤️
      Ønsker dere en veldig fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg