ENDELIG SKJER DET NOE..

Selvfølgelig skal kameraet ikke fokusere på akkurat det ene bildet av Leo og meg!

 

Ny pyntepute ♥ Lys-holder ♥ Skjærebrett i mørk marmor ♥ Knagg ♥

Startet å kjøpe inn til ettårsdagen til Leo ♥ VELDIG glad i å planlegge, ja.

Leo har mildt sagt hatt mye energi i dag, og det kunne ikke passet bedre ettersom jeg også faktisk har hatt det! Jeg har vært ute å kjøpt inn litt til leiligheten (ENDELIG!!) og skal på en eller annen måte få kjøpt stuebord denne uken også. Gleder meg mildt sagt til å bli kvitt stuebordet fra IKEA som er ødelagt! Dessuten har jeg sett på tidenes fineste taklampe som jeg skal bestille i dag eller i morgen. Gud, det føles så utrolig godt å endelig få i gang alt som har blitt snakket om de siste månedene. Etterpå skal jeg også innom postkontoret for å hente noe nytt badetøy i tillegg, snakk om å glede seg til sommeren da…

Flere stiller garantert spørsmålstegn rundt hvorfor jeg handler inn ting til et hjem hvor jeg og eksen bor, men så har jeg jo også vært ærlig med dere om at vi skal bo sammen fremover å se hva som skjer. Dette ble Fredrik og jeg enige om for en måneds tid siden, og jeg har vel nevnt det i ett og annet blogginnlegg eller i en bisetning. Uansett om det ender helt med at jeg flytter ut – så har jeg i hvert fall fine møbler og interiør med på reisen. Jeg prøver å se positivt på det og håper dere også kan det.

Ellers kom Fredrik hjem for en liten stund siden og etter vi har ordnet oss nå om ikke så lenge skal vi videre bort på middag. Blir supert! Setter så pris på å få spise hos andre etter jeg flyttet for meg selv og begynte å lage min egen middag. Det kan faktisk være en del styr til tider, og derfor er det så koselig å dra bort av og til.

Håper onsdagen deres er kjempefin! Nå er det jammen ikke lenge til helg heller, synes det går skikkelig fort om dagen jeg! Skal forresten dele en liten flause/morsomhet som jeg hadde med Leo i dag på kjøpsenteret. Haha, gled dere! ♥

4 kommentarer
    1. Håper det går fint at jeg sier det, jeg så den periennesnora med det samme jeg så bildet, og gutten din bare et lite stykke unna. Anbefaler på det sterkeste å henge opp snora på knagg, så du er helt trygg på at gutten din ikke vikler seg inn i den.. Håper ikke du tok dette ille opp. Er virkelig godt ment! Ha en god natt, begge to💙

    2. Janne: Tusen takk!! Vi har så mange vinduer her så er lett å glemme. 5 store bare i stuen! Tok det virkelig ikke ille opp, setter stor pris på at leserne mine er observante og får med seg ting som er viktig å få gjort. Ha en god natt du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg