DET ER GREIT

Det er greit at du ikke liker meg, og at du hater bloggen min. Det er greit at du ikke takler at jeg poster bilder av Leo, og at du synes jeg er ei forbanna drittkjerring som gjør det når han ikke kan være med å bestemme om han vil at jeg skal poste bilder eller ikke.

Det er greit at du synes er er stygg, at du synes jeg er fæl og at du synes det ser ut som at jeg er overvektig. (Skjønner ikke når det ble en fornærmelse, alle er forskjellige?..) Det er greit at du tror jeg lyver om klesstørrelsen min. Det er greit at du synes jeg bruker for mye penger, selv om du ikke har noe med min privatøkonomi å gjøre. Det er greit at du hater meg av hele ditt hjerte og at du synes jeg er en forferdelig mor, at du ikke synes jeg skriver bra og at du synes jeg er et grusomt menneske som har dårlige verdier, og som ikke burde fått barn. Helt greit, faktisk. For jeg blogger offentlig, og jeg kan ikke forvente at alle skal like meg og det jeg gjør.

 

Den delen skal jeg fint klare å leve med. Det som ikke er greit er at du lar noen av overnevnte grunner gå utover sønnen min som er 10 måneder og som ikke klarer å gå på egenhånd en gang. 

Det er faktisk IKKE greit.

32 kommentarer
    1. Leo er absolutt heelt nydelig!! Som jeg bruker å si til meg selv, hvis noen kommenterer meg eller noe jeg har, de er bare misundelige! Er så unødvendig å faktisk holde på slik! :-/ <3

    2. For en utrolig nydelig gutt du har, Jessica ❤️
      Og vet du hva? Prøv å hev deg over alt av negativitet du får, det er faktisk ren misunnelse når de lar det går ut over en uskyldig liten gutt. Og at noen faktisk klarer å kalle deg overvektig, når du er et levende bevis på at det ikke stemmer? Det er grusomt at noen holder på slik, de burde mye heller gått og fått hjelp med problemene sine, enn å gjemme seg bak et tastatur å skrive nedlatende og uakseptabelt om andre mennesker. Jeg tror rett og slett at det er et skrik om hjelp.
      Jeg heier virkelig på deg, du er utrolig dyktig ❤️
      Klem fra meg til deg!

    3. Leo er søt på alle bilder, men da jeg så det nederste bildet smeltet jeg helt. Er han litt trøtt eller litt lei seg på det bildet? Flotte gutten deres!

    4. Hei
      Så trist og dumt at det må alltid være så rare nettroll som må mobbe folk på nettet, eg vet det er vanskelig å ikke bry seg
      Men prøv å ikke bry deg om det de sier det sier jo helt klart om at de som skriver dette stygge til deg er feige og pysete som ikke engang skriver inn navnet sitt når de poster det på bloggen din
      Eg håper det går bra med deg og Leo 😃
      Ta godt vare på deg selv og Leo å familien din
      Prøv å heller fokusere på at du er bra nok som du er og den viktigste personen i livet til Leo og familien din
      De er sikkert misunnelige på deg som er en pen og flott mor til Leo, kanskje de som skriver dritt om deg drømmer om en dag og bli like pen som deg og å bli mor i livet sitt
      Ta godt vare på deg selv og familien din og gjør kjekke ting som du har glede av
      Ha en fin dag og en god uke
      Så ønsker eg som eg har sagt mange ganger før på bloggen din, så ønsker eg deg, Leo og fin familie alt godt i livet 😃

    5. Syns det var kjempe godt skrevet 😀
      Tommel opp for deg, å stå på ditt!
      Det er faktisk ikke greit at de lar ting gå ut over en baby som er 10 mnd gammel å som ikke kan stå opp for seg selv enda! Men det sier bare litt om person som skriver dette å hvor sjalu de er 🙂

    6. Du har en fantastisk nydelig sønn! At noen ikke klarer å se det med egne øyne er sykt i seg selv..! Det virker også som du er en fantastisk mor for lille Leo, og han kommer garantert til å være stolt av valget om å beholde den lille gutten din når han blir stor! Fortsett med det gode arbeidet, og å forme en fantastisk nydelig og snille Leo! Mennesker som rakker ned på deg er galt i seg selv, men når de rakker ned på en liten gutt er det enda verre! OG til anonym ovenfor, INGEN skal kalle noen stygg på tull eller ekte! Dette er noe du lærer og klarer å tenke deg til selv fra du går i barnehagen!! Så det er tullpreik! Stå på med det gode arbeidet, jeg heier på deg 😀

    7. man kan ikke skrive att sønnen til jessica er “stygg” bare for gøy, det er så utrolig barnslig å dårlig gjort. fyysj. du har verdens nydeligste sønn jessica, og du er ikke overvektig, du er fin å slank og jeg missunner deg!! ikke bry deg om hva folk sier. stå på skjønne jessica og fine Leo 🙂

    8. Leo er nydelig, og det er du også Jessica! Det er så dumt at det finnes så mange dumme folk der ute. Dessverre er det synd at vi lever i samme tid som disse idiotene.

    9. Til anonym kl 17.30.
      Hvis noen bare tulla med meg og sa at sønnen min var stygg så skulle jeg nokk ha reagert på samme måte som Jessica. Er vell ingen ide å kalle noen stygg, i allefall ikke små barn som ikke har gjort noen noenting! Leo er en kjempe søt gutt!

    10. Jeg er bare innom og leser no og da, men nå prøver jeg å klikke meg inn hver dag bare for å gi deg klikk. Du er mere reflektert enn de fleste bloggere og du står opp for deg selv, din sønn og alle rundt deg. Å skrive at en hater noen eller at de er stygge er jo bare helt bak mål og må komme fra noen som mangler mye i livet sitt. Stå på du, vær deg selv i fortsettelsen også.

    11. Er ikke ofte jeg kommenterer noe, men nå måtte jeg. At folk kan kalle små unger/babyer stygge er helt uforståelig. Leo er et vakkert, velskapt barn som du har all grunn til å være stolt av!💙 Ikke bry deg om alle kommentarer. Du har en vakker sønn💙 Hils forresten mamman din fra meg (hilsen en gammel studievenn fra Elverum)😊

    12. Jeg bare må kommentere her nå! Skjønner at du ble lei deg for den kommentaren, men det er jo personen som skrev det som det er noe galt med! Ikke du og hvertfall ikke Leo, som forresten er en kjempeflott gutt!
      Du må heve deg over sånne nettroll, ikke gi de oppmerksomhet en gang! Jeg tror dessverre at slike innlegg som dette ikke gjør en dritt med verken samvittighet til vedkommende eller måten og være på.
      Slike kommentarer er altfor lett og lire av seg, og de som skrive de skjønner nok ikke hvor mye det kan såre. Men du må huske at du er en mye bedre person enn de er. Og du må ikke ofre de menneskene en tanke, for de er faktisk ikke verdt det!
      Stå på videre!

    13. uff det er nok noen bittre ensomme personer uten egne barn eller vett i behold, vet at du sikkert får dårlig samvittighet på Leo sine vegne, mn husk at han blir ikke plaget for han har ikke sett stygge kommentarer om seg selv å vill forhåpentligvis aldri gjøre det heller. Blir det for mye dritt syns jeg du skal drite i om folk blir fornærmet å stenge komentarfeltet. De som virkelig liker deg å syns du er kul å grei bryr seg ikke å kan skrive fine ting på facebook! ikke finn deg i det

    14. Jeg lurer veldig på hva man må føle med seg selv når man slenger ut sånne kommentarer! For det handler jo ingenting om utseende på ungen i det hele tatt når man skal slenge ut sånt. Det er så frekt og respektløst at jeg blir kvalm! Alle barn er nydelige, uansett hvordan de ser ut <3

    15. Leo er søt han, noe alle babyer er, de er søte på sin egen måte.
      Men fyfaaan som du klager, det går jo så vidt en uke uten at noe er galt, så kommer det innlegg på innlegg med syting om ditt og datt, og somregel noe som er SKREVET I KOMMENTARFELTET, har du ikke annet å skrive om? Og hvor ble det av innlegget der du skriver at du ikke skal svare dem lengre? Og ikke mate dem med oppmerksomhet? Hmmm.

    16. Jeg pleier ikke og kommentere så mye på blogger. Men nå bare måtte jeg det. Leo var bare så søt på bilde nr 2. Stå på jessica

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg