STILL MEG SPØRSMÅL!

Hei alle sammen! Har gledet meg masse til ny uke, og denne uken er det jo faktisk morsdag! Min første morsdag. Blir nok superkos!

Jeg fikk tips i dag fra flere som mente det var alt for lenge siden jeg hadde hatt spørsmålsrunde, og da måtte jeg faktisk si meg enig! Alt for lenge siden, og hva skjedde egentlig med videobloggen hvor jeg skulle svare på spørsmål? Sikkert forduftet blant alt annet jeg ligger etter med. Videokameraet mitt er litt av og på nå, men jeg vet at dere veldig gjerne vil at jeg skal svare på video. Eller, vil dere det?

– Vakre gutten <3

Dere kan i hvert fall stille meg spørsmål under dette blogginnlegget, så skal jeg svare i et eget innlegg/eventuelt videoblogg. Still hva som helst dere lurer på! Jeg får jo egentlig veldig mange spørsmål hver dag, så det er rart jeg ikke har hatt spørsmålsrunde siden oktober!

Og forresten dere! Ei jeg kjenner har meldt seg på den nye sangkonkurransen til TV2 og hun er så utrolig flink til å synge at hun fortjener en skikkelig sjanse til å vinne! Hun har ikke bedt om at jeg skal dele, men jeg vil veldig gjerne gjøre det siden jeg synes hun er så innmari god.

 

Er sikker på at dere kommer til å synes hun er dødsgod dere også! Klikk HER for å høre henne, og trykk gjerne på “gi applaus” når dere har lyttet til den. Leo danset faktisk til den i stad! Er ikke ofte jeg deler slike konkurranser på bloggen min men nå klarte jeg ikke la være!

Håper dere har en super dag videre, og kjør på med spørsmål ♥

30 kommentarer
    1. Hei
      Eg lurte på hvilken musikk du liker og hvem du har som forbilde?
      Også lurte eg på hva faren din synes om at du ble gravid i en så ung alder av 16 år?
      Synes det er utrolig bra at du fikk støtte av moren din rundt det med beholde barnet,
      Det hadde ikke alle foreldre gjort
      Du har jo tross alt fått den største gaven en kvinne kan få nemlig å bli gravid og få ett friskt barn etterpå
      Vær stolt over deg selv og vær stolt over at du gjør en så god jobb med å ta vare på Leo å gi han kjærlighet, ett godt hus å bo i mat og klær
      Det er ingen selvfølge det
      Vit ihvertfall at mange bryr seg om deg og er stolte over at du tar så godt vare på Leo
      Ha en fin dag og ønsker deg alt godt
      Kanskje kan du bli toppblogger og få det som jobb etterhvert?
      Eg tror at du hadde klart det fint, så reflektert, moden og har mye gode meninger om ting, så ser eg absolutt ingen grunn til at du ikke hadde klart det 😊
      Nydelige deg Jessica
      Ha en fin ettermiddag

    2. Hei!
      Hva er det du savner mest med å ikke bo i Gjøvik?
      Hva er det beste med å bo i Larvik?
      Hva er din favoritt butikk som er i Larvik og hva er din favoritt butikk for Leo som er i Larvik?
      Hva er din favoritt gjenstand i leiligheten? Hvorfor?
      Hva er det du ønsker deg morsdagsgave?
      Hva er det beste med å være en blogger?
      Hva er det værste med å være blogger?
      Blei veldig mange spørsmål😁 Men bedere me for mange enn for lite😉
      Syntes du har en super fin blogg☺️

    3. Hvilket sykehus fødte du på?
      Når flyttet du til leiligheten du og fredrik bor i nå?
      Har du inntekt?
      Hvordan skole skal du begynne på til høsten?
      Hvis du og fredrik flyttet fra hverandre, kommer du til å bli boene i larvik eller flytter du tilbake til gjøvik?

    4. Hva er favoritt stedet ditt?
      Hvor skal du på ferie i vinterferien og sommer ferien?
      Kan du komme til stavanger

    5. Hvordan går det egentlig med deg?
      Nevn fem gode sider ved deg selv?
      Nevn tre dårlige sider ved deg selv?
      Har du møtt mye motstand fra det offentlige som ung mor?
      Hvor ser du deg selv om 5år?
      Ditt beste minne?
      -Ha en strålende kveld! 😀

    6. Hei. Så skjønne dere begger er☺️ Hva vil du bli? Har du noen planer om å reise? Hvor ville du reist til utlandet? Hvor ville du reist i Norge? Vil du være me på noe tv program? Blir det bra når Leo skal på barnehagen? Hvordan var ultralyden? Hvor tilig tokk du ultralyd? Var du fast bestemt på dag en om ikke å ta abort? Hva syns du om abort? Hva syns du om at noen velger å ta abort?

    7. Heyhey! Så kult med spørsmålsrunde! Jeg lurer på…
      Hvor ligger du politisk?
      Hva tenker du om likestilling, mener du at kvinner og menn er likestilt i Norge i dag?
      Hva har du lyst til å gå på videregående?

    8. Hva er favoritt leken/tingen til Leo?
      Hvor mye tid legger du i trening?
      Hvilke land har du lyst til å reise til?
      Hvilket språk hadde du på ungdomskolen?
      Favoritt mat og drikken din?
      Favorittmaten til Leo?

    9. 1. Hva syntes du om å være mamma?
      2. Hvilken blogger leser du?
      3. Leser du mammablogger? I såfall hvilken?
      4. Hva syntes du om kritikken du får?
      5. Er Leo veldig aktiv?
      6. Hvor ville du dratt på familieferie?
      Du er en fantastisk mamma for Leo <3

    10. Vet du hva du hadde kalt Leo hvis det var ei jente?
      ønsker du deg flere barn i fremtiden?
      hva er din favorittfilm?
      Leo er vakker 🙂

    11. er du gravid igjen, eller har du vært gravid igjen etter du fikk Leo? Hvorfor ble det slutt mellom deg og Fredrik?

    12. -Hva synest du (og Fredrik) om at så mange lurer på hva så gjorde at det ble slutt mellom dere?
      -Hvorfor har du aldri nevnt noe om mammaen til Fredrik i noen innlegg, bare pappaen hans å stemora?
      Er Leo mest mammadalt eller pappadalt nå for tiden?

    13. Ville du annbefalet noen å bli gravid ung? Hvorfor/hvorfor ikke?
      Kan du lage ett utdypende innlegg om hvorfor du mener det er positivt og negativt å være så ung mor? 😀
      Du har en super blogg som er fantastisk å lese! Ser opp til deg!
      Kan du legge ut bilde av favoritt sminke, hår og klær? 😄
      Bilde av favoritt anntrekket ditt til Leo?

    14. Ønsker du vanlig fødsel eller keisersnitt neste gang?
      Hvordan er personligheten til Leo?
      Har Leo et godt forhold med pappaen sin?

    15. Jeg vet at det er helt fantastisk å bli mamma, men hva gjorde valget så lett at du skulle beholde barnet?
      Jeg er tvunget til abort å tanker gjør meg dårlig, men mine foreldre gir meg ikke noe annet valg.
      Du er mitt forbilde og beundrer alt du har klart!
      Klem jente 16 år

    16. Har du tenkt noe på hvor lenge du vil blogge og om evnt 5-10 år vil du fremdeles ha en blogg med navnet “mammasom16”?

    17. Er Leo tålmodig eller utålmodig?
      Har dere allerede kjøpt nyt bilsete til Leo? Hvilket sete kjøpte dere?
      Skall du spare alle Leos babyting eller selge de? Har du allerede sålgt noe?
      Hva er Leo redd for?

    18. Har du og Fredrik hatt sex etter det ble slutt?
      Sover dere naken eller med undertøy?
      Sover dere sammen eller på hvert sitt rom?
      Har leo eget soverom? Sover han med dere?
      Hvem synes du leo likner mest på?
      Kan du lage en video med de beste minnene fra du ble gravid til nå?
      Hva er det beste som har skjedd deg i 2016?
      Har du fortsatt følelser for Fredrik?
      Har Fredrik fortsatt følelser for deg?
      Var du en partyløve før du ble gravid? Er Fredrik det?
      Har dere hatt kontakt med barneværnet?(må ikke være negativt, mange spør om råd osv uansett hva
      Jeg kjenner flere som har hatt det, også megselv)
      Favotitt butikk?
      Favoritt nettbutikk når det kommer til sminke?
      Favoritt maten din? Favoritt maten til Fredrik?
      Er du gravid med nr 2?
      Hvem er ansvarlig for matlagingen, du eller Fredrik?
      Helt ærlig, syns du Fredrik lager god mat? 😉 ikke alle menn er så flink til det! Gjerlder også kvinner
      Sorry for mange spørsmål, må ikke svare på alle hvis du synes noen var for personlig <3
      Liker bloggen din, du virker som en utrolig søt jente!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg