EN VIKTIG OPPDATERING!

Hei fra dritstressa meg! 

Gjett hva? Mobilen har kortsluttet, pcen har kortsluttet, og det finnes (tydeligvis) ikke et eneste sted i hele Oslo hvor man kan låne pc og hvor jeg kan legge inn bildene mine med minnekort. Gud!

Jeg er i Gjøvik om et par timer, blir to fine blogginnlegg da fra hva vi har gjort i dag! Samt kommer det flere i morgen, blant annet av det nye bilsetet til lillegutt! Gleder meg til å vise dere!

Beklager så mye, altså! Det har virkelig vært ute av min kontroll og så er det jo lite typisk at både mobil og pc bestemmer seg for å streike nøyaktig samtidig.Håper dere vet at å oppdatere dere er noe jeg setter ekstremt høyt og at jeg har gjort alt i min makt. Håper dere ikke er alt for skuffet! God helg til dere alle sammen, fininger!

3 kommentarer
    1. Ta det med ro 🙂 Leserne dine forsvinner ikke selv om oppdatering uteblir. En særlig lang pause er det heller ikke snakk om, heldigvis. Kos deg i Gjøvik 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg