ALT ER SÅ VONDT

Jeg har egentlig hatt det veldig bra de siste periodene. Fredrik og jeg har hatt en veldig fin tid, Leo har vært like glad som alltid, og ting har kjentes ut til å ordne seg. Det er så jævlig at en liten ting kan få alt til å føle at det raser sammen som et korthus.

Jeg klarer ikke å blogge mer i dag. Det har skjedd noe som gjør at jeg trenger tid til å tenke, noe jeg aldri i verden trodde at skulle skje igjen nå. Jeg klarer ikke å sette meg ned og poste bildene av den deilige frokosten min, og bilder av at jeg smiler – når jeg overhode ikke smiler på innsiden. Jeg klarer ikke å late som om at jeg har det bra, for akkurat nå føles det som om fremtiden min og alt bare raser sammen rett foran øynene mine.

Jeg skulle ønske jeg kunne fortelle dere alt. Jeg kan ikke det. Men jeg vil at dere skal vite at jeg skulle ønske. Jeg må ha en viss grense på hva jeg skal dele eller ikke, slik at ikke alt av privalivet mitt ligger ute på nett for alltid.

Det er så innmari rart at ting kan snu så fort. 

Jeg setter uendelig stor pris på deres forståelse i dag. Jeg skulle ønske dette aldri hadde skjedd. Uheldigvis er det enkelte ting i livet man ikke kan velge om skal skje eller ikke…

41 kommentarer
    1. Ikke tenk på det… det kommer ikke til å vare mellom henne og Fredrik uansett, vi alle vet at det er dere to. Han kommer til å innse det på et eller annet tidspunkt. Sikker på han dro til henne bare for å “glemme alt” som gutter gjør, de håndterer ikke ting som oss jenter. Det betyr ingenting.
      Stor klem

    2. Anonym: Hei <3 Det er ikke noe ny dame inne i bildet, dette gjelder faktisk ikke forholdet til Fredrik og meg i det hele tatt. Vi har det kjempefint <3

      Stor klem. Og tusen takk for omtanken!

    3. Stakkars deg, jeg føler med deg.
      Ta den tiden du trenger, bloggen forsvinner ikke.
      Og jeg håper nesten at mammaen din setter seg i bilen og “tvinger” deg med hjem for noen dager så du får tenke og samtidig har god avlastning til lillegutt. For dette går ut over han og, din sinnstemning sanses hos han, bedre enn hos noen annen. Hos dine er du sammen med de du stoler mest på.

    4. Kjære deg, du trenger ikke unnskylde deg!❤️ Ta den tiden du trenger og ta vare på deg selv og den lille, fine familien din.
      Sender deg en stor og varm klem!❤️

    5. Håper det blir bedre snart! <3
      Blir forresten så glad av hvordan du svarte på kommentaren over her der en person antar at Fredrik har funnet en ny. Du er blitt veldig mye mere moden enn for noen måneder siden. 🙂 Hjelper ingenting å svare surt.

    6. Livet er vondt og vanskelig til tider men samme hvor vondt og uoverkommelig alt virker nå så kommer det til å ordne seg!! Du vet ikke hvor sterk du er. Dette klarer du! Håper du får en bedre dag i morgen 🙂

    7. Hei <3 Sender deg masse varme tanker idag! Bare vit at uansett hva det er, så kommer det til å ordne seg til slutt. Du er utrolig sterk, og verdens beste mamma til Leo, det kommer til å gå fint. Nå vet jeg ikke hva som er galt, og det vil jeg ikke spekulere i heller, for det har jeg ingenting med, men at du kommer til å klare deg fint til slutt, det vet jeg! 🙂 Husk at alt skjer for en grunn. Håper alt ordner seg for deg, og at morgendagen blir bedre. Stor klem <3

    8. Leit å høre at ting ikke gikk så spesielt bra i dag 🙁 Pust dypt, jeg vet godt at ting ser forferdelig svart ut iblant når man er 16, men ta det fra en som vet hva hun prater om – det BLIR bedre. Det vil bli dårlig igjen også, men det som er viktig å fokusere på er det som er positivt. Du er en fantastisk mamma, Leo stråååler på bildene 🙂 Husk det, og hold fast ved det når ting ser mørkt ut!

    9. Syntes du er velig voksen og ansvarlig for hva du legger ut på nett, og det burde også alle respektere.
      Det er jo ditt privatliv som ingen har noe med.
      Håper det ordner seg for deg 💖
      Takk

    10. Hver gang jeg leser innlegg om at det er tungt, du er lei, du er sliten osv, så tenker jeg at du hadde hatt godt av en bloggpause.
      Pause for din egen del, for du skylder ikke leserne oppdateringer hver dag, hele tiden.
      Det er lov å være sliten og lei, og da bør en lytte til kroppens signaler.

    11. Livet kan nok se forferdelig svart ut til tider uavhengig av alder. Stå på fine deg, du er sterkere enn du tror og vi heier på deg alle sammen <3

    12. Ta tiden du trenger, vi er her for deg! Husk og ta vare på deg selv og stå på, dette ordner seg! Klem 😀

    13. Stå på, du klarer deg, det vet jeg. Du er bare 17 år og har hele livet foran deg. Ting ordner seg garantert!
      Motgang gjør en sterk! Stay strong❤

    14. Haha æsj – stakk ut puppene rett før bildene, har ikke engang pupper!!! Ser ut som to små baller som er presset ut av bhen😂😂😂 ser bare noe smått der og en bh som er under puppene som er dratt opp . Bare ta en dobbel sjekk alle sammen og zoom inn , ler meg skakk med min kjæreste som sa hva er dette . Ikke prøv å etterlign de på topp listen som Julianne , Sophie Elise og alle de disse som virkelig ser bra ut!

    15. Anonym: Hei Anonym!

      Dette bildet ble tatt på morsdagen, og jeg hadde nesten akkurat våknet. Det vil si: Jeg sover med bh og puppene så veldig klemte ut, haha! Men det er rett og slett fordi jeg nesten akkurat hadde reist meg, og om du selv er kvinne og har sovet med bh har kanskje du også opplevd at du har lagt deg med for liten bh, og våkner opp og ser helt gal ut fordi puppene er klemt omtrent oppe i halsen? Jeg håper i hvert fall jeg ikke er den eneste!

      Fredrik tok likevel noen bilder av oss, og dessverre for meg var dette synlig på dette bildet, til tross for at jeg hadde morgenkåpen min over, som du også sikkert ser hadde glidd til sidene. Likevel synes jeg bildet i seg selv er fint, om du klarer å se bort i fra at puppene mine er klemt oppe i halsen omtrent. Det var med andre ord IKKE med vilje, slik du påpeker at det var. Jeg hadde jo knapt akkurat våknet!

      Jeg har egentlig fint med pupper og er veldig fornøyde med mine! Jeg synes ikke du er i noen posisjon til å fortelle meg at jeg ikke har pupper bare fordi de så uheldige ut på dette bildet. Du har jo trolig ikke sett dem i virkeligheten en gang 🙂

      Vil bare også si at du virker ufattelig barnslig som oppfører til latterliggjøring, noe du gjør når du skriver: HAHA, SE ALLE SAMMEN: ZOOM INN, LER MEG SKAKK – Etc. Det vitner om utrolig barnslig oppførsel og er jo i grunn fryktelig unødvendig.

      Kunne du ikke spurt hva som var grunnen til at de så sånn ut istedenfor? Om du har sett bilder av meg tidligere vet du vel at puppene mine ikke ser slik ut til vanlig?

      Du skriver at “Ikke prøv å etterlign de på topp listen som Julianne , Sophie Elise og alle de disse som virkelig ser bra ut!” Så fordi puppene mine så uheldig ut etter at jeg akkurat hadde våknet, så ser jeg ikke bra ut?
      Definerer vi om hvorvidt vi ser bra ut eller ikke ut i fra puppene våre? Og da spesielt etter et uheldig bilde? Det høres jo veldig trist ut.

      Jeg håper du ikke prøvde å skrive at du synes jeg er stygg, for å gå på andres utseende er jo rett og slett bare fullstendig lavmål. Jeg synes faktisk jeg ser veldig bra ut til vanlig, men man kan jo ikke være like heldig på alle bilder 😀

      Hadde du skrevet dette på en saklig måte og spurt hvorfor puppene mine så sånn ut, hvorfor jeg la ut dette bildet vel viten om hvordan det så ut, og så videre: Så hadde jeg selvfølgelig tatt det annerledes enn jeg gjør nå. Men hvordan du latterliggjør meg på denne måten er overhode ikke OK, og dukker det opp flere lignende kommentarer kommer jeg garantert til å levere anmeldelse hos politiet. Jeg støtter ikke oppunder, og aksepterer ikke latterliggjøring selv om jeg er en offentlig profil. Det er ikke greit, og som voksen (?) kvinne med kjæreste bør du faktisk vite bedre.

      Ha en kjempe fin kveld videre, så håper jeg du har lest svaret mitt og at du tenker deg ekstra godt om før du poster noe neste gang.

      Klem fra oss!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg