DENNE UKENS..

BESTE INNKJØP:

Leo eeelsker bamser, helst så store som mulig: Så når vi gikk forbi denne på Coop her om dagen og Leo smilte så bredt når han så den, så var det ikke lett å la den ligge igjen altså. Den ble med oss hjem, og det tror jeg nok han er veldig glad for, for den er virkelig populær!

HØYDEPUNKT:

At venninnen min Michell kom helt fra Gjøvik for å besøke oss på torsdag var superkoselig, og må være ukens høydepunkt. Vi spiste litt ute og fant på mye koselig. Dessuten har det vært supert vær denne uken, og det har gjort at jeg begynner å ane en liten vårfølelse! Deilig!

MEST LESTE BLOGGINNLEGG:

«Jeg tror jeg er forelsket» som jeg skrev tidligere denne uken med den lille historien om at Leo og Fredrik sovnet sammen inne på soverommet når vi egentlig skulle stå opp, og det nydelige bildet av dem, er ukens desidert mest leste blogginnlegg. Setter så pris på disse øyeblikkene. Les blogginnlegget ved å trykke HER!

TANKE:

Helt siden det skjedde noe uforventet tidligere denne uken har tankene stort sett gått dit. Har det veldig vanskelig for tiden men ser mye lyst i hver dag og setter pris på alt jeg har med familien min. Jeg vet at jeg kan klare dette! Håper ting ser lysere ut enn det gjør akkurat nå med tiden. “Ta tiden til hjelp” Er det ikke det man sier?

NEDTUR:

Sliten! Har kjent det en stund men prøver å ta det med ro. Det er ikke kjempelett med en så aktiv ettåring som knapt mister energien sin i det hele tatt, men jeg prøver mitt beste! Alt i alt en overraskende, skummel, men god uke. Nå går det nærmere mot vår og påske, og det blir innmari godt!

CRAVING:

Dragefrukt! Det smaker egentlig ikke så veldig mye, men samtidig smaker det godt. Dessuten er det skikkelig lett og deilig. Og så ser det skikkelig spennende ut, haha!

Klem!

4 kommentarer
    1. Natasha: Haha, skjønner godt at du spør! Ante ikke hva det var tidligere, før jeg så det på en trenings og kosthold-bruker på Instagram 🙂

      Det er frukten på bildet i blogginnlegget 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg