UTEKOS!

Hahaha! Leo er litt trøtt i dag, kan man si!

Vi har kost oss så mye i dag! Jeg var oppe i syv-tiden og lagde meg litt frokost, før jeg spiste den helt i fred! Luksus etter jeg ble mamma. Deretter vekte jeg Leo, og han fikk banan-morgenmums til frokost! Og litt vann i den fine koppen sin. Samt en brødskive med favorittpålegget. Han synes det er veldig spennende å drikke fra vanlig kopp, så i dag fikk han prøve det (med litt hjelp fra meg selvfølgelig) ettersom han alltid prøver å ta mitt glass med vann når det står på bordet. Haha!

Søsteren min kom hit i går kveld, så hun har hatt dagen med oss! Det ble masse kos ute, litt lunsj, og titting i butikkene, vi har nemlig vært ute i mange timer i dag. Det ble plutselig fryktelig mye snø her natt til i går, så derfor er ikke været og forholdene ute helt på topp her i Larvik, men det er likevel veldig fint. Dessuten er det jo ikke mer enn en måned til vår, så jeg skal absolutt ikke klage!

Nå skal vi spise litt middag sammen før vi har en hyggelig kveld i vente, vi gleder oss! Håper alle leserne mine får en fantastisk god helg!

6 kommentarer
    1. Hvor stor er han nå? 😀 Ser ut som han har dårligere plass i vogna enn mi, hehe 🙂 Det skiller jo bare tre dager mellom de, så morsomt å se hvordan de utvikler seg 🙂
      Den koppen har vi og kjøpt, med tut og da, så kan hun bruke den helt selv <3
      God helg til dere!

    2. så mange fine bilder 🙂 du virker som en utrolig bra og flink mamma :).
      Vil du ha flere barn i fremtiden? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg