EN MERKELIG FØLELSE!

Hei alle sammen! I dag startet jeg dagen med litt te og Leo lekende på gulvet ved siden av meg. Videre utover dagen kom tanta mi, altså grandtanten til Leo, for å se til Leo mens jeg var ute en tur på et ærend. På turen hjem gikk jeg innom butikken for å handle inn til taco! Fikk så utrolig lyst på det etter jeg så en reklame på facebook… Og det var SÅ godt på en ellers vanlig mandag ♥

Leo sovnet et kvarter før Fredrik kom hjem og før jeg var ferdig med maten, så det passet jo helt ypperlig! Første gangen på veldig lenge at vi har spist et måltid helt i .. Fred? Rareste følelsen noensinne. Hvert fall når vi er vant til at Leo prøver å rive ned maten fra bordet hver gang vi spiser, eller at han strekker seg etter maten og drar med seg noe av den før han kryper avgårde for å spise det.

Ruccola ♥ Karbonadedeig med tacokrydder ♥ Mais ♥ Løk ♥ Ost ♥ Tomat og agurk ♥ Guacamole ♥ Lefser ♥ Hjemmelaget tacokrydder ♥ Salsa ♥ Sitronvann med økologiske sitroner ♥

Kjempekoselig familiemiddag! Leo våknet selvfølgelig etter vi hadde spist en del, men det gjorde faktisk ingenting. Det er liksom ikke det samme uten han uansett, egentlig.

Kos dere i dag og sørg for at mandagen blir overkommelig, god klem ♥

8 kommentarer

Siste innlegg