TØFF START PÅ DAGEN..

Hei, Fredrik her..

jeg tror kanskje at dere har merket at ting har vært litt komplisert for tiden,selv om Jessica prøver å ikke la det gå utover bloggen og dere bloggleserne hennes. Vi var ute en tur i stad på noe viktig og Leo ble passet av tanta til Jessica så lenge så han hadde det gøy og det gikk helt bra mens vi var borte en tur. Men Jessica er sliten og dårlig og orker ikke masse akkurat, så da ble det sånn at jeg skulle skrive litt på bloggen hennes .

Vi spiste litt lunch i stad også alle tre, og slappet av.

Jeg vet at Jessica har det vanskelig nå, men vi skal løse alt sammen. Hun bryr seg sjukt mye om bloggen og dere så da tok jeg å oppdaterte dere litt. Selv om det ikke var så mye å skrive akkurat.

Håper dere har en fin dag.

-Fredrik

22 kommentarer
    1. Så lik Leo var på deg, Jessica, på det øverste bilde! ☺️
      Ta den tiden du trenger, og ikke stress med bloggen.
      Stor klem!❤️

    2. Fint, flotte Jessica! Bruk all tid du trenger til deg selv, og kun deg. Om bloggen må vente noen dager – eller uker om så, så gjør den det! Det viktigste er at DU har det bra. Bruk tiden din på å glede deg over Leo og motta kjærlighet fra Fredrik, og ikke minst tankene dine. Det er viktig å ta seg tid til å kjenne på egne tanker og få en forståelse for dem. Masse god bedring til deg, hva enn det er som sliter på deg så jeg håper ting ordner seg og at de rundt tar godt vare på deg <3 Ikke stress med blogg og ting som ikke handler om egen helse å gjøre, du er veldig bra!

    3. Ta all den tiden dere trenger, det er ingenting å stresse med! 🙂 Ta deg noen dagers pause gjør det ingen verdens ting:) Og du er kjempeheldig for at du har Fredrik som tar vare på deg når ting er slitsomt! Stå på, du er rå😉👊🏼

    4. Det høres veldig ut som J er gravid igjen 🙂 Isåfall håper jeg virkelig dere ser det lyse i det og hvor flinke dere har vært med Leo og at det egentlig er en god ting 🙂
      Ikke la andre sine tanker ødelegge dette for dere, for HVIS det er slik det er så får dere det til – enten sammen eller hver for dere. Husk at dere aldri angret på Leo!
      Håper det bedrer seg for J snart og at dere får nyte våren. Sender en stor trøsteklem <3

    5. Ta den tiden som trengs, det er superbra at dere sier ifra til oss nysjerrige lesere! Tiden leger alle sår, er det ikke det dem sier? 🙂

    6. Jeg vet ikke om jeg faktisk kam skrive noe som vil hjelpe eller være til trøst, føler at alt blir så fort klisjé eller oppramsing av hva andre har sagt. Men som en leser av bloggen din, så vil jeg at du skal vite at du har min støtte (og helt sikkert mange andre lesere sin) uansett hva det måtte gjelde. Ta først og fremst vare på deg selv, og når du har overskudd kan du gi til bloggen. For uten deg vil det ikke være noen blogg. Jeg velger å avslutte med å si god bedring jeg<3

    7. Eg og synes det virker som at J er gravid igjen. Viss det er tilfelle håper eg at hensynet til dåke sjølv går foran eventuell redsel for reaksjoner… Dere er fantastiske foreldre for lille Leo 💙 Husk at det viktigste er at dåke sjølv har det bra 🙂

    8. Gravid? Nå tror jeg dere skal slutte å skrive om ting dere ikke vet. Hun klassifiserte seg selv som enslig mor for ikke så lenge siden.
      Hun og Fredrik er ikke sammen, sa da er hun neppe gravid…
      Uansett, ta den tiden du trenger, bloggen forsvinner ikke. Mye bedre at Leo har en mamma som klarer å ta seg av han på et skikkelig vis enn at bloggleserne skal tilfredsstilles.

    9. Anonym: Hei du!

      Jeg skrev at jeg teknisk sett var alenemor fordi Fredrik og jeg ikke ser på hverandre som kjærester, men at vi er sammen om Leo og da føles det ikke akkurat ut som at jeg er alenemor. Ting ser ut til å løse seg nå heldigvis, og det er jeg veldig glad for. Jeg er fryktelig glad i Fredrik.

      Jeg forstår at folk spekulerer, det er ikke meningen å “legge opp” til dette, men det er vanskelig å ha et privatliv om jeg skulle delt absolutt alt også…

      Tusen takk forresten! <3 Leo trenger absolutt mammaen sin mer enn bloggen.

    10. Du avkrefter ikke ryktene, du har vært på noe viktig ifølge innlegget, for litt siden var du kvalm – og nå i dag har du vært dårlig og sovet. Du ser det er en eventuell graviditet eller abort du legger opp til selv her?

    11. Du har verdens søteste sønn! Syns du er så flink til å passe på han! Jeg syns du er kjempe flink og sterk, stå på videre! ❤️

    12. Omg! Man kan være kvalm å trøtt og ha viktige ærend forde om man IKKE er gravid!!! Ikke kommenter eller spekuler i koe dere ikke vet! Følg heller med på hva hun sier i bloggen isteden for å spekulere på rykter! Kvalmenå trøtthet kan ALLE få, ikke bare gravide!

    13. Hei Jessica! Ta deg den tiden du trenger! Bloggen og leserne dine kommer til å være her, når du orker å blogge mer.
      Jeg har slitt med kvalme i 1 og halvt år nå, alle tror hele tiden at jeg er gravid, noe som er umulig å være så lenge. Legen fant aldri ut hva det er..
      Så til dere over som mener at hun er gravid, hun kan være kvalm av noe annet, f.eks. Stress og andre ting. Alle folk har avtaler, så det trenger ikke å bety abort. Fordi hun har fått ett barn, så betyr det ikke at hun skal ha fler med det første.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg