DET VAR BARE DETTE SOM MANGLET..

Haha, gjett hva?! Jeg sitter her og ler og gråter om hverandre. Vi har fått influensa i hus og det kom som lyn fra klar himmel. La meg helt fin i dag, sto opp helt fin i dag, og i ettermiddag lå «plutselig» Fredrik og jeg med skyhøy feber på sofaen, verk i hele kroppen, samt alt det andre morsomme som følger med influensa. Jippi!!

Heldigvis er Leo helt fin, men det er kanskje litt tidlig å rope hurra allerede nå? Skal jo ikke ta gleden på forskudd, men han har ingen feber og har lekt og ledd høyt i hele dag, og har nå sovnet for kvelden. Jeg kommer til å følge med i natt for å sørge for at han har det bra, og for å følge med om han blir dårlig – for den sannsynligheten er jo åpenbart der.

Jeg har bitt tennene sammen i hele ettermiddag og kveld, alt for at Leo skal ha en fantastisk bursdag. Alt for min lille gutt. Og det har han hatt, og nå sover han jo, så nå kan jeg synes litt ekstra synd på meg selv og duppe av på sofaen med god samvittighet. Hehe!

Måtte bare skrive til dere slik at dere har fått beskjed om hvorfor jeg har dårlig med oppdateringer i dag. Det forklarer kanskje også hvorfor jeg ikke har orket å sitte foran pc-skjermen lenge nok til å takke dere så mye for alle gratulasjonene til Leo! Tusen takk!

 Heldigvis fikk jeg i hvert fall gjort at klart til påske før vi ble dårlige! Vi holder oss positive ♥

God klem fra meg

Noen bilder fra uken som gikk ♥

7 kommentarer
    1. God kveld 🙂
      Gratulerer med dagen <3 flotteste gutten! Ønsker dere god bedring, håper det ikke varer veldig lenge.

    2. Har sendt ein epost til deg tidlegare som eg håpar du kan svare på, men nå stakk eg innom bloggen din fordi eg husket på att han også har bursdag idag, så GRATULERER MED DAGEN. Tenke seg til att det har allerede gått EIT heilt år sidan oss låg på sjukehuset og fekk våre flotte sønner.. Kvar blir det av tida ? Så las eg att dykk også ikkje heller er friske. Håper Leo klarar seg! Mammaen til Lukas er forkjøla og sjukehuset meinte han har falsk krubb, så god bedring til dykk!

    3. Ææ, gratuleer med deg og Fredrik. Så koselig at dere er sammen igjen. Viste det vill skje <3 og gratulerer på etterskudd med 1 åringen<2

    4. uff da, det er slitsomt, her hadde mini det i 9 dager, og nesten 40 i feber i 5 dager. Masse god bedring til deg og Fredrik 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg