PÅSKEKOS MED DEN LILLE FAMILIEN MIN

– Leo fikk en nydelig hjemmestrikket jakke av oldemoren sin i dag!

Hallo alle sammen!

Jeg har hatt en ganske dramatisk morgen, er fortsatt fryktelig syk og måtte en tur på legevakten. Våkner om natten og har veldig høy feber, men nå har jeg fått i meg en del smertestillende og er klar for å prøve å overdøve smertene med kos med familien. Hittil har jeg klart å innbille meg at det fungerer, hehe! Liker å tro det. Jeg skal lage en god middag veldig snart og så skal vi spise sammen og kose oss rundt spisebordet vårt i stuen! Ingenting som er bedre enn det nå i påsken ♥ Må jo nyte ferien til det fulle med familien.

Leo har fått påskeegget sitt og jeg har også kjøpt inn og laget tre små fulle påskeegg med godteri til kjæresten min (Dette føltes veldig rart å skrive her inne nå!) og Fredrik ble kjempeglad for det. Jeg finner så mye glede i å glede andre, det betyr så mye for meg at de rundt meg har det bra! I morgen har jeg en nydelig påskemiddag jeg skal lage, og bestemoren min som bor her i Larvik kommer for å spise med oss – så det blir en rolig, men flott påske her i Larvik. Må likevel si at jeg misunner dere som er på fjellet nå i påsken. Jeg har vokst opp med å være en del på hytten til familien vår på fjellet i påsken, og det er noe helt spesielt ved det!

Kos dere så masse dere kan, så snakkes vi litt senere!

5 kommentarer
    1. Jeg er så glad på deres vegne! Dere fortjener alt godt, ha en fin påske Jessica, Fredrik og Leo!💛🐣

    2. Er jo veldig fint i Larvik også 🙂 Vi drar ofte dit for å kose oss 🙂 God påske! Har en sønn som er to dager yngre enn Leo 🙂

    3. Mari: Ja, ikke sant! Larvik er en flott by, og hvert fall med været som har vært så fint de siste dagene – utenom i formiddag når det var ganske overskyet da 🙂

      Morsomt å høre at du har en sønn som er så nær Leo i alder! 😀 Dette året har gått alt for fort synes jeg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg