EN STOR NYHET

 

93 kommentarer
    1. Gratulerer, alle tre <3
      Enda en god nyhet 🙂 Fulgt deg lenge og blir spennende å følge deg gjennom et svangerskap til 🙂 Håper formen din ikke er aller værst 🙂 og lykke til de neste månedene 🙂 Stor klem

    2. Lise: Det blir nok privatist-fag på siden, ettersom jeg knapt får gått på skolen en måned før jeg må ut i permisjon igjen. Mer info om alt jeg har tenkt til å gjøre med skolen kommer i eget innlegg 🙂

    3. Une: Tusen takk for det, Une <3

      Ja, mye gode nyheter her om dagen! Haha 🙂 Veldig koselig å høre, gleder meg til å dele alt med dere. Er i kjempeform heldigvis!

      Stor klem tilbake

    4. Høres bra ut! Viktig at du kommer i gang mens du har ungdomsrett 🙂 Masse lykke til med alt dere har i vente – jeg er blant alle dem som heier på dere!

    5. Har nesten venta på det, etter at du aldri avkrefta det ordentlig. Gratulerer så mye! Det blir kjempe spennende å følge deg gjennom dette svangerskapet og. Håper alt står bra til med deg, gleder meg til å se gravidmage bilder igjen!<3

    6. Åå! Gratulerer så mye! Blir så glad av slike nyheter! Vi prøver også å få til en lillebror til sønnen vår!💛

    7. Gratulerer til dere begge, og i tillegg til Leo som blir storebror! Heier på dere, og gleder meg til å følge dere videre ❤️

    8. Wow jeg brukte sånn lang tid å stirre på bilde før jeg skjønte det hahaha😂
      Gratulerer!! Blir så babysyk selv av mamma blogger iblant men jeg føler nok det må bli noen år til før jeg begynner det prosjektet 😄

    9. Åh, gratulerer Jessica!! Kos dere mye i svangerskapstiden og nyt livet med kun en skatt💙En er som en og to er som ti, men dette tror jeg dere kommer til å takle superbra!!

    10. Åååh! Har ventet på at dette skulle komme! Gratulerer til dere alle 3! Leo kommer til å bli verdens beste storebror!👶🏻🍼

    11. Gratulerer så mye Jessica! Dette kommer du til å klare kjempefint!👏🏼 heier på dere!! Og Leo som skal bli storebror 😍 Fulgte bloggen gjennom svangerskapet med Leo og gleder meg til å følge bloggen videre! Du er en fantastisk mamma❤️

    12. Åhh GRATULERER! så koslig, dette var dagens høydepunkt💙 ønsker dere masse lykke til💕
      Blir spennende å følge deg videre på ferden mot å bli tobarnsmor! Gratulerer igjen💙

    13. ååh gratulerer så mye 😀 Du er så god og omsorgsfull og flink mor. 😀 og det kommer til å synes og barna dine kommer til å se det når de blir større. De vokser opp i et trygt hjem hvor de får mye kjærlighet og omsorg og behovene som de trenger. Du setter barna dine for deg selv og du tar mange rett avgjørelser. Dette har jeg fått ut av bloggen din. Du burde være stolt over deg selv som klarer morsrollen så fint. er nok mange ser opp til deg. ååh er så bra det går så bra me deg og fredrik. dette ble vendepunktet. masse lykke til gleder meg til å følge med videre på bloggen under kategorien og gleder meg til å få hvite kjønn og alt det der. <3

    14. Gratulerer så utrolig mye Jessica! For en fantastisk nyhet! Ble kjempe glad når jeg skjønte det😃 Dere blir en nydelig familie!❤️

    15. Gratulerer! Når har du termin? Du du er utrolig tøff 🙂 Jeg ble mamma 2 uker før jeg fylte 16 år, nå har jeg ei utrolig blid jente på 5 mnd <3

    16. Gratulerer så mye 😀
      Har selv 18mnd mellom mine 2 ,og ja til tider er det utrolig tøft. Men det er likevel helt fantastisk 😀 mange sier to er som ti , men det er et fåtall av dager heldigvis:)

    17. Gratulerer så mye med graviditeten 💙 håper det går bra med deg og at svangerskapet ikke byr på problemer. Utrolig fin måte å dele nyheten med oss på forresten

    18. Gratulerer så mye til dere alle sammen!:D Håper graviditeten blir bedre enn den forgje! Jeg gleder meg til å følge dere videre på reisen 🙂
      Stor gratulasjonsklem fra meg 🙂

    19. Gleder meg! Du er fin og flink. Bloggen din provoserer meg ikke og det er deilig med en sånn blogg. Du er ærlig og oppriktig 🙂

    20. Du som sier hun må igang mens hun har ungdomsrett: så lenge hun søker til fylkeskommunen hun bor i/skolen ligger i om permisjon, så mister hun ingen rettigheter og har ungdomsretten sin i behold når neste perm er ferdig. Hilsen 18 år gammel mamma som har permisjon fra vgs😊 Regner med Jessica vet akkurat hva hun gjør og at hun klarer dette med glans. Masse lykke til kjære Jessica, dette klarer dere med glans👶🏼 der blir utrolig spennende å følge dere videre, fine fine familie, og du er så fantastisk flink, dette blir fantastisk for dere💕

    21. Hei 🙂
      Gratulerer så mye! Har fulgt deg siden Leo ble født! Så spennende med en ny! 🙂 dere virker som fantastiske foreldre! 🙂

    22. Åå, gratulerer så mye til dere alle tre!😍 Håper du får ett lettere svangerskap denne gangen. Har fulgt deg siden du startet bloggen, og skal bli så spennende å følge deg gjennom enda en graviditet.
      Får satse på at det lille mirakelet kommer 5. oktober, da blir sønnen min ett år! Hihi
      Stooor klem!

    23. Gratulerer så mye med en liten til! <3 Dette kommer til å bli kjempebra! Gode lykkeønskninger til deg og hele din lille familie!

    24. Nå ble jeg så glad på dine vegne! Både på grunn av graviditeten og alle disse positive kommentarene du får. Du fortjener bare å høre gode ting og jeg er virkelig utrolig glad på dine vegne! Man ser at du er en god mor for Leo og jeg er helt sikker på at din framtidige datter(?) også vil virke like glad som Leo gjør. Gratulerer så mye!👶🏼

    25. Gratulerer så mye til dere alle tre❤️
      Så stas!😊🍼
      Masse lykke til!,blir gøy å følge dere videre!
      Klem

    26. Er så stolt av deg, og så glad på deg og kjæresten din sines vegne. Ble så himla glad av å lese at dere er sammen igjen. Et barn til på dere vil kanskje føre dere til en kjempe god til å lære å kjenne hverandre enda bedre. Stå på du kan klare alt du vil, og det viser du bare mer og mer gjennom hvert innlegg. Å være sliten som du har vært i det siste er jo bare lov for en blogger. Er blogger selv og det er litt slitsomt å måtte kunne hele tiden være til for alle andre.
      Gleder meg til å følge graviditeten og dere som familie på 4 <3

    27. Jippi! Dette har jeg ventet på;-) veldig glad på dine vegne!! Og når det gjelder skole, jeg tar fag hjemme nå mens jeg er hjemme i permisjon. Går veldig fint, og skal ta eksamen til våren og forhåpentligvis begynne som lærling etter det. Du har god tid, og mulighetene er mange. Lykke lykke til! <3

    28. Jeg har troen på deg, Jessica. Du mestrer mamma rollen, og jeg kan forstå at det er slitsomt, men jeg vet du og Fredrik vil komme dere gjennom dette. Gratulerer så mye! Prøv å nyt svangerskapet og tiden etterpå <3

    29. Gratulerer da! Det er vel med Fredrik eller? Uansett er du en superflott og smart mor, så dette klare du fint:)

    30. Heisann
      Jessica
      Gratulerer så mye med svangerskapet nummer 2
      Kjempe glad for å høre at du skal få lov til å bli mor igjen
      Vet du om det blir jente eller gutt eller er det for tidlig å si noe om det?

    31. Det blir en fin aldersforskjell 🙂 Jeg selv har to gutter født i feb 13 og okt 14 og nå koser dem seg så godt i lag ❤
      Det blir nok mange krevende dager, men det blir aller flest fine, flotte dager med mye gode minner 🙂

    32. Anki: Det var godt å høre <3 Gleder meg mer og mer nå. Vet at Leo kommer til å bli en god storebror <3 Ja, det blir nok tøft også og det må vi forberede oss så godt vi kan på!

    33. så fantastisk! Gratulerer så mye med graviditeten. Synes du gjør en fantastisk jobb med Leo, og du kommer til å gjøre det knallbra med en liten til. Ønsker deg masse lykke til i tiden framover. Klem

    34. marita: Tusen takk for det Marita <3 Det var godt å lese at du synes det. Jeg tror virkelig jeg kommer til å klare dette, men er forberedt på at det blir tøft også. Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg