LEO SIN FØRSTE GANG…

Fikk forslag til dette blogginnlegget fra en flott leser i går, og måtte jo bare lage det allerede i dag!

Første gang Leo smilte… Eh? Når var det igjen da? Jeg kan virkelig ikke huske nøyaktig hvor gammel han var, men husker at det var i helt normal tid (ettersom dette er noe man skal følge spesielt med på i starten, som jeg husker helsesøster fortalte meg) Veldig stas og superkoselig ♥


Første gang Leo lo ordentlig… Var Leo 3 måneder og 10 dager gammel. Det er noe av det herligste jeg har vært med på, og det er det enda hver dag når vi hører den trillende latteren hans! 


Første gang Leo krabbet… Var han 7 måneder og 20 dager gammel!

Første gang Leo sto alene (I sofaen).. Var han 6 måneder gammel!


Første gang Leo satt på egenhånd… Var han 5 måneder og to uker gammel. Dette var skikkelig stort for meg og jeg postet stolt bilde av ham på instagram! Haha, som stolt mamma alene hjemme på dagtid måtte jeg bare få skreket ut hvor stolt jeg var til noen ♥

Første gang Leo tok et skritt… Når han var 11 måneder gammel, og det måtte jeg selvfølgelig skrive om her på bloggen! Les innlegget HER.

5 kommentarer
    1. Hei alle 3! Ville bare legge igjen en kommentar for å fortelle dere hvor flotte dere er sammen 😉 Dere ser ut som supre foreldre å stå på videre i livet 🙂 Så moro å følge dere for min min var 15 år når hun fikk søsteren min.
      Så det er så moro å følge en annen familie som også får det til, tross i hva alle andre tror og mener 😉❤️ Vi ønsker dere alle en flott påske videre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg